Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، یک رسانه آمریکایی نوشته برخی از مشاوران در کاخ سفید از اقدامات احتمالی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در آخرین روزهای ماندن در قدرت هراس دارند. 
وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان نوشته ترامپ به گروهی از مشاوران حاشیه‌اش روی آورده که در حال ارائه طرح‌های عجیب برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    این وضعیت موجب تشدید ابهام‌ها در مورد اینکه ترامپ چه مقاومتی در برابر به پایان رسیدن دوران دولتش نشان خواهد داد، شده است.    یک مقام کاخ سفید که خواسته نامش فاش نشود گفت: «هیچ‌کس مطمئن نیست اوضاع دارد به کدام سمت می‌رود. او هنوز یک ماه دیگر رئیس‌جمهور است.»   «سیدنی پاول»، وکیل ترامپ، «مایکل فلین»، مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا، «استیو بانون»، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید و «پیتر ناوارو»، مشاور تجاری ترامپ و «رودی جولیانی»، وکیل شخصی ترامپ چهره‌های جنجالی و افراطی‌ای هستند که این روزها در کاخ سفید دیده می‌شوند.    در همین راستا، ترامپ افرادی که در داخل دولت او کار می‌کنند را از اقداماتی که انجام می‌دهد بی‌خبر نگاه داشته و به نگرانی‌ها از اینکه ممکن است در چهار هفته‌ باقی مانده به چه ترفندی برای ماندن در قدرت متوسل شود، دامن زده است.    به نوشته سی‌ان‌ان، ترامپ تقریباً اداره دولت را هم رها کرده. او بخش اعظم وقت جلسه کابینه‌اش که هفته گذشته برگزار شد را به گلایه درباره وقوع تقلب در انتخاب اختصاص داد.   منابع نزدیک به ترامپ به طور خاص نگران پیشنهادهایی هستند که یکی از اعضای تیم حقوقی او به نام «سیدنی پاول» ممکن است ترامپ را مجاب به انجام آن کند.    یک منبع نزدیک به ترامپ گفت: «درباره چیزهایی که سیدنی پاول در آنها نقشی داشته باشد نگرانی‌های زیادی وجود دارند. وکلای حقوقی خیلی نگران هستند.» 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ترامپ انتخابات آمریکا کاخ سفید کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان