Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@09:15:08 GMT

عملکرد دستگاه انتظامی استان ایلام مثبت بوده است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۳۶۳۵

عملکرد دستگاه انتظامی استان ایلام مثبت بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار صبح امروز سه شنبه در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: نیروی انتظامی با تغییر نگرش و اتخاذ رویکرد جامعه محوری، هم اعتماد مردم را جلب کرده است و هم با معرفی چهره مردمی خود، جایگاه ویژه ای درمیان مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم داری مهمترین ویژگی پلیس جمهوری اسلامی ایران است و کارکرد نیروی انتظامی مبتنی بر رفتارهای جمعی، مشارکتی و پیشگیری اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه ناجا مهم و اثرگزار بوده است، گفت: اقدامات پلیس در پیشگیری از مسائل و حوادث اجتماعی، هوشمندانه و مبتنی بر مشارکت مردمی است.

وی تصریح کرد: مسائل مختلفی در بروز یک پدیده اجتماعی همچون اعتیاد و سرقت دخالت دارند و برای کاهش این معضلات اجتماعی همه دستگاه‌ها و آحاد مردم باید همراه و همگام با پلیس احساس مسئولیت داشته باشند.

مشارکت مردم با پلیس باعث استحکام و پایداری امنیت می‌شود

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با بیان اینکه مشارکت مردم با پلیس باعث استحکام و پایداری امنیت است، افزود: پدیده امنیت یک پدیده اجتماعی است، لذا تک تک مردم، نهادها و سازمان‌ها در ایجاد امنیت جامعه به طور مستقیم و یا غیر مستقیم نقش دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت و عملکرد فرماندهی انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و عنوان کرد: عملکرد مثبت انتظامی استان ایلام، نشانگر تلاش و کوشش صادقانه کارکنان خدوم انتظامی ایلام و تعامل و همکاری مردم برای حفظ نظم و امنیت است.

نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به اینکه میان دستگاه‌های نظامی و انتظامی استان هماهنگی و تعاملی خوبی وجود دارد، بیان کرد: حضور میدانی فرماندهان نظامی و انتظامی در بین مردم، ضمن افزایش احساس امنیت، همبستگی و انسجام ملی را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار در خاتمه، ضمن قدردانی از زحمات خالصانه سردار نورعلی یاری، حضور سرهنگ دلاور القاصی مهر به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان را تبریک گفت و خواستار همکاری همه مردم با فرمانده جدید استان ایلام برای ارتقای امنیت شد.

کد خبر 5101803

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار قاسم رضایی ویروس کرونا شب یلدا روز پرستار شیراز آمار کرونا پرستار عکس استانها شهرکرد کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی شهرستان کرج انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.   این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.   سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.   فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.  

دیگر خبرها

  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام