Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش مقابل چکش‌ها راضی است اما می‌گوید هنوز انتظارات بیشتری از بازیکنانش دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد که شاگردانش پس از دو شکست متوالی مقابل تیم‌های اورتون و ولورهمپتون، شب گذشته (دوشنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر بر میهمان خود وستهام غلبه و به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کنند، پس از این بازی گفت: عملکرد ما مقابل تیم باکیفیتی همچون وستهام واقعاً خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دفاعی ما فوق‌العاده بود اما مطمئن نیستم که بازی زیبایی بوده باشد چون فشار زیادی روی ما بود و وستهام هم تیم خوبی است با این حال بازیکنان ما به خوبی با شرایط بازی کنار آمدند.

وی افزود: ما بازی را عالی شروع کردیم اما در مقاطعی از نیمه دوم نتوانستیم توپ را به اندازه کافی در اختیار داشته باشیم، به همین خاطر متئو کواچیچ را به زمین فرستادیم تا به ما کمک کند و او در مقاطع پایانی بازی با کنترلی که روی توپ داشت به ما کمک کرد. ما در بخش‌هایی از این بازی خوب بودیم و بهترین بخش به نظرم شخصیت تیمی‌مان بود که بازیکنانم از خود نشان دادند و پس از دو شکست، به این برد دست یافتند.

منچستریونایتد هم مشتری هم‌تیمی جهانبخش شد

سرمربی چلسی ادامه داد: احساس خوبی دارم اما هنوز از بازیکنانم انتظارات بیشتری دارم. ما می‌دانیم که این فصل هر تیمی توانایی شکست هر تیم دیگری را دارد، بنابراین باید به سختکوشی‌مان ادامه دهیم. ما باید ثابت کنیم که می‌توانیم بهتر از این باشیم. ما بازی‌های سختی در مقطع کریسمس داریم، بنابراین باید از عهده چالش‌های پیش‌رو برآییم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس فرانک لمپارد وستهام چلسی لیگ برتر انگلیس فرانک لمپارد وستهام چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و وستهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و وستهام امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و وستهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - وستهام) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750665

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است