Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:22:43 GMT

مهدی شیری در آزمون بازگشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۳۸۳۰

اشتباه باورنکردنی مهدی شیری در جدال با اولسان باعث شده تا اکنون تحت فشار شدید هواداران قرار داشته باشد.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی که با نتیجه یک - یک کار را برابر اولسان کره جنوبی پیش می‌برد یک اشتباه عجیب و باورنکردنی از مهدی شیری باتجربه باعث شد تا پنالتی نصیب حریف شود و در نهایت نیز سرخپوشان این بازی را به حریف خود واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیری که از دقایقی بعد از بازی ‌‌در فضای مجازی با انتقادات تندی از سوی هواداران پرسپولیس و البته ترول‌هایی از سوی دیگر هواداران فوتبالی مواجه شده، امیدوار است با پشت سر گذاشتن این روزهای سخت بتواند روحیه خود را برای ادامه مسابقات به دست بیاورد.

 

 

چهره مغموم شیری در تمرین روز گذشته و سکوت او نشان می‌دهد که کاملا تحت فشار قرار دارد. نکته جالب توجه اینکه تا پیش از گل دوم اولسان و اشتباه این بازیکن در دادن هند، کادرفنی از عملکرد این مدافع راست کاملا رضایت داشت و اجازه کمترین حملات از سمت راست با حضور او و سیامک نعمتی به حریف داده شده بود. 

 

شیری که روزها و ساعات سختی را بعد از آن اتفاق پشت سر گذاشته، امیدوار است با دستیابی به روحیه مناسب در ادامه فصل بتواند نمایش مدنظر کادرفنی و هواداران را به دنبال داشته باشد و جایگاه خود در ترکیب این تیم را همچنان حفظ کند. باید دید هواداران پرسپولیس البته تا چه زمانی این حسرت بزرگ برای از دست دادن جام را به واسطه این اشتباه، در خاطر خواهند داشت.

مهدی شیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی شیری پرسپولیس تهران مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”،  دانیال اسماعیلی‌فر که بعد از اتفاقاتی که در جدال با نفت آبادان، با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته اخلاق مواجه شد.

مدافع راست پرسپوليس که در این دیدار گل زده بود، در ادامه شادی گلش در واکنش به فحاشی‌ها حرکتی صورت داد که باعث شد جدال با سپاهان را محروم شود.

اسماعیلی‌فر که در بهترین فرم خود در این فصل قرار دارد و توانسته ۷ پاس گل و یک گل برای سرخ‌ها به نام خود ثبت کند، اکنون در قائمشهر بار دیگر به ترکیب تیمش اضافه خواهد شد.

اسماعیلی‌فر که تجربه دستیابی به سه‌گانه با پرسپوليس را در کارنامه دارد، به دنبال دو رقمی شدن در آمار فردی خود است و باید دید طی دیدارهای باقیمانده خواهد توانست به هدف خود دست یابد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه