Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهانی انفرادی در حالی اواخر ماه گذشته در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که تیم ایران با تنها با ۲ نماینده در این رقابت‌ها شرکت کرد. محمد هادی ساروی یکی از همین ملی پوشان بود که در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان رفت و در نهایت توانست با کسب مدال برنز به کار خود خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدهادی ساروی از کشورمان پس از استراحت در دور اول رقابتهای جام جهانی در دور دوم هاردییپ از هند را شکست داد. وی در کشتی بعد نیز از سد نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا گذشت، اما در نیمه نهایی مغلوب موسی اولویف قهرمان جهان از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. ساروی در این دیدار کریل میلوف نایب قهرمان جهان از بلغارستان را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در همین راستا محمدهادی ساروی ضمن بیان اینکه حضورش در جام جهانی کشتی فرنگی، محک بسیار خوبی بود به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان باعث تعطیلی و بلاتکلیفی کشتی شده بود، برگزاری جام جهانی کشتی در صربستان برای تمامی کشتی گیران لازم و مفید بود. طبیعتاً با لغو رقابتهای جهانی، برگزاری این رقابتها توانست محک و آزمون خوبی برای من و دیگر کشتی گیران باشد که بدانند در چه وضعیتی هستند.

وی با اشاره به تیم خوب و مدعی روسیه گفت: بسیاری از کشتی گیران نامدار و مدعی با آمادگی خوبی در صربستان به میدان رفتند، اما روس‌ها تیم بسیار بهتر و آماده‌تری داشتند. دلیل آمادگی بالای آنها هم این بود که روس‌ها هم توانستند مسابقات قهرمانی کشورشان را برگزار کنند و هم چندین اردو را برپا کردند. البته در وزن من هم کشتی گیران خوبی حضور داشتند که خوشبختانه من هم توانستم با دست پر به ایران بازگردم.

ساروی ادامه داد: با توجه به اینکه اردوی تیم ملی مدتها تعطیل بود، کادر فنی تصمیم گرفت تا شرایط ما را در آستانه کسب سهمیه المپیک با حضور در جام جهانی بسنجد که خوشبختانه حضور من در این میدان با کسب مدال برنز به همراه بود. مطمئناً رقابتهای لیگ برتر و همچنین مسابقات جام جهانی توانست تا حد زیادی به روند آماده سازی ما کمک کند که امیدوارم از این پس با برپایی اردوهای تیم ملی بتوانیم دوباره به روزهای اوج خود بازگردیم.

فرنگی‌کار ملی پوش کشورمان به روند آماده سازی خود در روزهای تعطیلی اردو و شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: با حمایت و همکاری مسئولان کشتی آمل توانستم تمریناتم را در این شهر دنبال کنم. خوشبختانه آمل امکانات نسبتاً خوبی برای تمرین کشتی دارد و در شرایط کرونایی توانستم در سالن ورزشی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اختیار کشتی گیران قرار گرفته بود، تمرین کنیم.

ساروی در پایان به آغاز اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: مطمئناً از این پس با برگزاری اردوی تیم ملی می‌توانیم بهتر و راحت تر تمرین کنیم. روند برگزاری اردوهای تیم ملی باعث تغییر و بهبود شرایط روند آماده سازی بچه‌ها خواهد شد و اردونشینان می‌توانند در محیطی مناسب و عاری از ویروس کرونا به تمرینات منظم و همیشگی خود ادامه دهند.

کد خبر 5101741 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدهادی ساروی کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی جام جهانی کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تکواندو کشتی آزاد بشار رسن والیبال اردوی تدارکاتی یحیی گل محمدی کشتی فرنگی کشتی گیران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان

شرکت توزیع برق افغانستان (برشنا) اعلام کرد بانک جهانی کار پروژه انتقال برق کاسا هزار در افغانستان را در ماه جاری آغاز می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حکمت‌الله میوندی» شرکت توزیع برق افغانستان (برشنا) اعلام کرد در آخرین نشستی که این اداره با نمایندگان بانک جهانی و شرکت‌های قراردادی در ترکیه داشتند، تصمیم گرفته شد که کار پروژه انتقال برق کاسا هزار در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شود.

پروژه کاسا هزار، پروژه انتقال انرژی از تاجیکستان و قیرقیزستان به پاکستان از طریق افغانستان به ارزش 1.2 میلیارد دلار است.

هزینه کل این پروژه بیش از یک میلیارد دلار برآورد شده و اعتبارات لازم توسط بانک جهانی، بانک توسعه اسلامی، بانک سرمایه‌گذاری اروپا و بانک بازسازی و توسعه اروپا به این پروژه اختصاص یافته است.

این پروژه در افغانستان از 33 شهرستان ولایت‌های قندوز، پنجشیر، بغلان، کاپیسا، کابل، لغمان و ننگرهار عبور می‌کند و با عملی شدن آن ولایت‌های یاد شده از برق بهره‌مند خواهند شد.

افغانستان: پروژه «کاسا-1000» ماه آینده میلادی اجرایی می‌شودبانک جهانی کار پروژه «کاسا-1000» در افغانستان را از سر می‌گیردتاجیکستان، قرقیزستان و پاکستان خواستار بازگشت افغانستان به «کاسا-1000» شدند

طرح پروژه کاسا هزار در سال 2008 میلادی تدوین شد و در سال 2018 میلادی قراردادها میان کشورهای دخیل به امضا رسید، اما پس از زمان به قدرت رسیدن دوباره طالبان، هنوز کار عملی این پروژه در افغانستان آغاز نشده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد