Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی و سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانسی با میزبانی بهزیستی برگزار شد، گفت: هم افزایی این دو سازمان می تواند باعث کمک بهتر به جامعه هدف هر دو سازمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در ظرفیت های اجتماعی ۳ هزار مرکز مشاور و روان شناسی داریم که می تواند به کمک هلال احمر بیاید. در بلایا تیم های مشاور و روانی می تواند به کمک بیاید. در حوزه توانبخشی هم یکی از مشکلاتی که در کشور داریم و در سطح وزارت بهداشت احساس می شود توانبخشی است و هر دو دستگاه در این حوزه فعالیت های خوبی دارند.

قبادی دانا بیان کرد: یکی از اهداف هر دو مجموعه جلب مشارکت های اجتماعی و ارتقای مشارکت اجتماعی است. در سوانح و بلایا این خودش را نشان می دهد. سیلی که سال گذشته در ۴ استان رخ داد یا در زلزله کرمانشاه این مهم نشان داده شد که همکاری نزدیک این دو دستگاه می تواند منشا خیر باشد.

تکمیل می شود…

کد خبر 5101831 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور بلایای طبیعی شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا شب یلدا وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی شورای شهر شهر تهران قوه قضاییه پلیس راهور روز پرستار آلودگی هوا شهرداری وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند

بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: هشدار سطح نارنجی شماره ۱۲ سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش شدید و رگباری باران- وزش شدید و بارش تگرگ اعلام شد.

وی افزود: امروز چهارشنبه نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان و خوزستان پیش‌بینی شده است.

وی بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در روز پنج شنبه استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان، تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

محمودی اظهار کرد: در روز جمعه نیز استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز این سامانه بارشی پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال‌احمر در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند گفت: شهروندان و مسافران از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری نمایند و شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد و نجات بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا