Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت ۲۷ و یکی مانده به پایانی سریال آقازاده به مرحله پخش رسیده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کول دانلود، در این متن دسترسی به لینک دانلود قسمت ۲۷ بیست و هفتم سریال آقازاده مهیا شده است.

بازیگران آقازاده چه کسانی هستند؟

امیر آقایی , امین تارخ , امین حیایی , پردیس پورعابدینی , جمشید هاشم پور , سینا مهراد , دیبا زاهدی , کامبیز دیرباز , لعیا زنگنه , مهدی سلطانی , نیکی کریمی , محمدحسین لطیفی , ثریا قاسمی , مهدی کوشکی, کاوه خداشناس, سعید داخ, مسعود فروتن, سامیه لک, روزبه معینی, احسان امانی, اکبر رحمتی, مجید اسماعیلی

آشنایی با داستان آقازاده

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد.

در این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال: “این قصه با خون تموم میشه…” می باشد.

در قسمت های قبلی آقازاده چه اتفاقاتی افتاد؟

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که چگونه تینا و بهروز با هم دست یه یکی کرده تا اموال نیما را مال خود کنند.‌ البته شاید تنها انگیزه بهروز را بتوان مالی دانست، ولی درباره تینا بدین شکل نیست.‌

وی به دنبال زمین زدن و نابود کردن نیما و به نحوی انتقام گرفتن خون خواهرش سارا است. به دلیل به زندان افتادن و پرونده قطور نیما، بهروز برای نجات دادن اموال نیما از مصادره و از دست دادنشان، به او پیشنهاد می کند تا اسناد را به نام خودش کند.

در قسمت ۲۶ آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با مواجهه دوباره تینا و نیما آغاز می شود. نیما ابراز می کند که چرا این همه سال به او نگفته بود که خواهر دارد، منظورش سارا می باشد.

تینا به شدت با او مجادله می کند و بسیار او را تحقیر می کند و سپس در سکانسی دیگر در گفتگو با بهروز، در حالی که به تینا پیشنهاد می کند که برای حفظ جانش، باید آن جا را ترک کند ولی تینا با قاطعیت اعلام می کند که چنین قصدی ندارد و تنها با ریختن خون نیما است که آرام می گیرد. در ادامه بهروز نیز به نیما پشت می کند و در اتحادی تازه با حاج حسن، زیر پای نیما را شل می کند و با همکاری بازپرس پرونده دوباره نیما به زندان می افتد.

حامد در پی اسناد و سر نخ هایی که وسیله تینا به آن ها رسیده بود به جایی که الکس پنهان شده بود می رود ولی مشاهده می کند که پیش از آن، فردی وی را به قتل رسانده بوده است.

در همین حال سر و کله پلیس ها نیز پیدا می شود. مشخص نیست پشت ماجرای این داستان چه کسی است. این که متوجه ردیابی الکس از سوی حامد بوده و اطلاع داشته که قرار است حامد به نزد الکس برود و درست در همان زمان نیز با صحنه سازی و خبر کردن پلیس ها سعی بر این داشته که قتل الکس را به گردن حامد بیندازد.

به نظر می رسد که بهروز بهرامی فردی باشد که این پازل ها را در کنار هم جور کرده است یا شاید هم شهنام؟! در ادامه ماجرا حامد به زندان می افتد. رویارویی حامد و نیما این بار در زندان و درگیری این دو در قسمت بعدی یعنی قسمت بیست و هفتم رخ می دهد. به نظر می رسد آقازاده با رسیدن به قسمت یکی مانده به پایانی در حال سپری کردن حساس ترین بخش های خود می باشد.

حال باید دید که در قسمت ۲۷ سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک دانلود قسمت بیست و هفتم از سریال آقازاده با ۵ کیفیت گوناگون در وبسایت خوب کول دانلود درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای جدیدترین قسمت آقازاده دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

چگونگی دانلود قسمت ۲۷ آقازاده

یکی از بهترین وبسایت های فعال در زمینه فیلم و سریال های ایرانی و خارجی، کول دانلود است که به جرات می توان آن را از به روزترین سایت ها دانست که همه اخبار و لینک های دانلود آثار جدید و قدیمی سینمای ایرانی و در کنار آن آثار خارجی (به صورت مجاز و بازبینی شده) را پوشش می دهد.

توصیه ما این است که جهت دانلود و تماشای قسمت ۲۷ سریال آقازاده به این سایت خوب مراجعه کنید. افزون بر این، شما می توانید از لینک مقابل نیز به دانلود جدیدترین سریال های ایرانی و خارجی نیز دسترسی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانلود سریال آقازاده دانلود فیلم و سریال جدید سریال آقازاده قسمت ۲۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌

تین نیوز

۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست کردند:  بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌.

به گزارش تین نیوز، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌ سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های مس، فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد