Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مهاباد در استان آذربایجان غربی گفت: ماموران پلیس، سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه تیراندازی در این شهرستان را که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر شد، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هفته گذشته واحد گشت کلانتری مهاباد حین گشت زنی، به یک دستگاه خودرو پارک شده به عنوان خودرو سرقتی مظنون و در حین بررسی آن، مهاجم به صورت مسلح اقدام به خروج از ساختمان و تیراندازی به سمت ماموران و مردم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اثر این تیراندازی ۲ نفر از ماموران و یک نفر از شهروندان حاضر در محل زخمی شده و یک شهروند دیگر نیز بر اثر برخورد گلوله فوت کرده بود.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: سرانجام سارق مسلح با یک خودرو که به صورت روشن در خیابان پارک شده بود، از محل متواری و سپس آن را در یک مسیر رها کرده بود که بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارق مسلح در سطح منطقه به اجرا درآمد.

سرهنگ توحیدی ادامه داد: پس از گذشت هفت روز سارق مسلح در مخفیگاهش شناسایی شد اما هیچ‌گونه اقدامی برای دستگیری در آن مکان به جهت رعایت حال ساکنان محل با توجه به مسلح بودن وی صورت نگرفت. 

 وی بیان کرد: متهم شبانه بعد از خروج از مخفیگاهش و  هنگام عزیمت به یکی از شهرستان‌های مرزی دستگیر و در بازجویی‌ها و تحقیقات صورت گرفته به جرایم خود اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: اعضای این شبکه سه نفر بودند که همگی دستگیر و به چند فقره سرقت مسلحانه در مسیر مهاباد - بوکان اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهاباد با  ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003CB9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد