Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شصت و هفتمین دوره جوایز فوتبالی سال مارکا برگزار شد و برنده ها جوایز خود را دریافت کردند.
به گزارش آریا، لیونل مسی بعد از به ثمر رساندن 25 گل در فصل 2019/20 جایزه پیچیچی را به عنوان آقای گل فصل برای هفتمین بار دریافت کرد و با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن در پایان فصل با بارسلونا به اتمام خواهد رسید، هیچکس نمی داند که آیا این آخرین بار بود که ستاره آرژانتینی برنده این جایزه می شود یا نه!
به نقل از مارکـا، تیبو کورتوا، دروازه بان تیم رئال مادرید هم به سلطه یان اوبلاک پایان داد و برای سومین بار برنده جایزه زامورا شد؛ دروازه بان بلژیکی دو جایزه قبلی را در پیراهن اتلتیکو مادرید دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زین الدین زیدان و جولین لوپتگی، سرمربی تیم های رئال مادرید و سویا به طور مشترک با کسب 67 رأی جایزه بهترین سرمربی فصل لالیگا را دریافت کردند. جرارد مورنو جایزه زارا را به عنوان بهترین گلزن اسپانیایی لالیگا دریافت کرد و به سه دوره برتری یاگو آسپاس پایان داد.
کریم بنزما هم دو جایزه دریافت کرد. او جایزه آلفردو دی استفانو را به عنوان بهترین بازیکن فصل لالیگا دریافت کرد، و جایزه ای هم از بابت بهترین بازیکن از دید هواداران دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسی کورتوا کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق