Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@04:23:04 GMT

درخشش شطرنج بازان ایران در مسابقات آنلاین

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۴۴۴۸

درخشش شطرنج بازان ایران در مسابقات آنلاین

سینا موحد و امیررضا پورآقابالا در فینال مسابقات آنلاین نوجوانان جهان برای کسب نشان طلا و مهدی غلامی اوریمی در دیدار رده بندی برای کسب نشان برنز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فدارسیون شطرنج اعلام کرد که مسابقات آنلاین نوجوانان جهان، با درخشش فوق العاده شطرنج بازان نوجوان تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رده آزاد زیر ۱۰ سال سینا موحد، نوجوانان شایسته ایران با شکست دادن اندی وود وارد از ایالات متحده آمریکا با ریتینگ ۱۹۷۵ با نتیجه قاطع ۲ بر صفر دست به کار بزرگی زد و به فینال این رقابت ها راه یافت و  امروز برای کسب نشان طلای جهان پیکار خواهد کرد.

 

در رده آزاد زیر ۱۶ سال نیز امیر رضا پورآقابالا نوجوان ارزنده تیم ملی ایران توانست حریف خود کاردوس خوزه گابریل از کلمبیا را با نتیجه ۱/۵ بر ۰/۵ شکست دهد و او نیز با راهیابی به فینال، برای کسب مقام نخست و تصاحب مدال طلا به مصاف حریف خود خواهد رفت.

 

مهدی غلامی اوریمی  که در دور پیش استاد بزرگ نامدار کشور روسیه را پشت سرگذاشته بود در عین شایستگی نتیجه را ۱/۵ بر ۰/۵ ، به حریف قدرتمند خود شانت سرگیسیان از ارمنستان واگذار کرد و از صعود به فینال رقابت ها بازماند تا برای کسب نشان برنز به مصاف حریف بعدی  خود برود.

 

این رقابت ها با شرکت ۱۳۸۰ شرکت کننده از ۱۱۴ کشور جهان به میزبانی کشور گرجستان در حال برگزاری است.

شطرنج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شطرنج برای کسب نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز