Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین تراکتور که علاقه‌مند به حضور در پرسپولیس است در صورت صلاح‌دید گل‌محمدی به جمع سرخپوشان پایتخت می‌پیوندد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از پایان فینال لیگ قهرمانان اسیا بشار رسن هافبک تاثیر گذار پرسپولیس خبر جدایی‌اش را از این تیم اعلام کرد و گفت قصد دارد فوتبالش را در لیگ ستارگان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها معتقدند بشار تنها بازی‌ساز موجود در پرسپولیس بود و قطعا جدایی او یحیی گل‌محمدی را برای ادامه فصل دچار مشکل خواهد کرد. به طور حتم پرسپولیس خیلی زود برای پیدا کردن جانشین هافبک عراقی دست به کار خواهد شد ولی خرید بازیکن خوب کار بسیار دشواری است ضمن اینکه به خاطر ممنوعیت ورود بازیکن خارجی سرخ پوشان نمی‌توانند بازیکن خارجی بخرند.

با این حال از دیروز بحث برای جانشینی بشار بسیار داغ و شایعه شد رضا شکاری هافبک فصل گذشته تراکتور که قراردادش را با این تیم فسخ کرده جدی‌ترین گزینه جانشینی رسن است و اگر یحیی بخواهد این بازیکن به سرعت جذب خواهد شد. گفتنی است شکاری چند بار تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت و خودش هم علاقه زیادی برای حضور در جمع سرخ ها دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بشار رسن لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس رضا شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد