Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدُرقم گفت: وقفه‌ای که بین دو بازی نخست ما تا دیدار با ذوب‌آهن ایجاد شده بود، خیلی ما را اذیت کرد.

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم شیمیدُرقم مقابل ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ ذوب‌آهن‌ در این فصل بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و تنها هدفشان هم قهرمانی در لیگ ترسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بازی لیگ‌ بود که دو تیم مدعی مقابل هم‌ قرار می‌گرفتند؛ وگرنه در سایر مسابقات اختلاف امتیازی بین تیم‌ها خیلی بالا بوده است. هر دو تیم برای بُرد به زمین آمده بودند که خداراشکر با زحمات کادرفنی و سایر بازیکنان توانستیم این تیم خوب و قدرتمند را شکست دهیم.

وی در مورد نتایج تیم شیمیدُر در لیگ گفت: خوشبختانه نتایجی که تاکنون به دست آورده‌ایم‌ خوب بوده است هر چند که وقفه‌ای که بین دو بازی نخست ما تا بازی با ذوب‌آهن ایجاد شده بود، خیلی ما را اذیت کرد و همین‌ باعث شد سختی زیادی متحمل شویم. هر چند امیدوارم از این پس دیگر شاهد چنین‌ اتفاقاتی نباشیم. خداراشکر تمام‌ بازی‌هایمان را با بُرد پشت‌ سر گذاشته‌ایم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر در خصوص بازی این تیم هفته تیمش مقابل شهرداری بندرعباس گفت: بازی سختی مقابل شهرداری بندرعباس در پیش داریم؛ این تیم از بازیکنان خوبی تشکیل شده و در ترکیب خودشان از یار خارجی هم بهره می‌برند و ما باید تلاش خودمان را انجام دهیم تا برنده از زمین خارج شویم.

کاظمی درباره اینکه آیا از عملکرد خودش در مسابقات فصل جاری راضی است یا خیر، تصریح کرد: در دو بازی نخست خیلی آماده‌تر بودم، اما هفته پیش محبور شدم تست کرونا بدهم و‌ همین باعث شد تا خیلی خوب نتوانم تمرین‌کنم. با توجه به استفاده از آنتی بیوتیک‌ در روزهای اخیر آمادگی را که در دو بازی اول داشتم در دیدار با ذوب‌آهن نداشتم. ان‌شاءالله با بهتر شدن شرایطم تمرینات بهتری انجام می‌دهم تا در ادامه لیگ بازی‌های بهتری برای تیمم انجام دهم.

وی در پایان راجع به کیفیت لیگ برتر بسکتبال، گفت: به نظرم حضور تیم‌های باکیفیت و قدرتمند هم به جذابیت رقابت‌ها اضافه می‌کند و هم باعث می‌شود تا لیگ بسیار نزدیک‌تر پیگیری شود و در کنار آن هم مخاطبان تلویزیونی و علاقه‌مند به بسکتبال از دیدن مسابقات بیشتر لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: چرا ارسلان کاظمی به تیم ملی بسکتبال دعوت نمی‌شود؟/ قدر تک‌ستاره‌هایمان را بدانیم

انتهای پیام/

برچسب ها: ارسلان کاظمی بسکتبال فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال ارسلان کاظمی بسکتبال فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال دو بازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم

فدریکو والورده مقابل منچسترسیتی یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای خودش را انجام داد. 

طرفداری | فدریکو والورده یکی از مهره های مهم رئال مادرید در جریان جدال سخت و نفس گیر با منچسترسیتی بود، دیداری که با نتیجه 1-1 به ضربات پنالتی رفت و در نهایت به صعود مادریدی ها و حذف مدافع عنوان قهرمانی ختم شد. والورده در آن بازی عنوان بازیکن برتر زمین را به خودش اختصاص داد و حالا در مصاحبه با ESPN در مورد حس و حالش در آن بازی حرف زده است. 

خستگی مفرط مقابل منچسترسیتی

هیچ وقت در عمرم آن قدر خسته نشده نبودم! در موردش با خانواده ام و بیشتر از همه با خودم صحبت کردم. اینکه توپ را نداشته باشی و بیشتر وقت ها در حال دفاع نزدیک به دروازه ات باشی، باعث خستگی مفرط می شود و باعث می شود فوتبال را به شکل متفاوتی تجربه کنی، اما خدا را شکر توانستیم صعود کنیم.

 اگر آماده نیستید، بگویید! 

وقتی دو تیم داشتند پنالتی می زدند، واقعا اذیت شدم، سابقه نداشت در مسابقه ای با این درجه از اهمیت به ضربات پنالتی بروم، بردن آن خیلی لذت بخش بود. تصمیم گرفتم به خاطر خستگی، پنالتی نزنم چون باور دارم آمادگی ذهنی در آن لحظه مهم ترین عنصر است. اگر احساس می کنید آمادگی کافی را ندارید، باید بگویید چون واقعا چیزی از شما کم نمی شود. فکر می کنم در آن لحظه باید از آن غرور و خودخواهی هم دست کشید، و اگر برای این لحظه آماده نیستم، باید ضربه را به هم تیمی هایم بدهم. رئال همیشه رئال است و ما این را در این لیگ قهرمانان نشان داده ایم.

رابطه نزدیک والورده و آنچلوتی 

آنچلوتی؟ برای من او مهم ترین فردی است که امروز در فوتبال با او سر و کار دارم، هم داخل و هم خارج از زمین. او همیشه جویای احوال من و خانواده ام است، این مهم ترین چیز است. رفتار آنچلوتی به گونه ای است که حس می کنید عضوی از خانواده خودتان است.  

  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم