Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@14:46:18 GMT

شناخت شرایط و امکانات محله نواب برای زندگی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۴۶۴۴

شناخت شرایط و امکانات محله نواب برای زندگی

پایگاه خبری ملک هفت از اولین سامانه های محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمات محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام ملک هفت، در ادامه به بررسی شرایط و امکانات محله نواب در تهران می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محله نواب کجاست؟

در جوار بزرگراه نواب محله‌ای به همین نام قرار دارد. جهت این بزرگراه از شمال به جنوب است و محله نواب تقریبا در قسمت جنوب غربی تهران بزرگ قرار دارد.

قیمت روز خانه محله نواب برای خرید و رهن

 بر اساس آخرین آمار هایی که پایگاه خبری ملک هفت از شرایط خرید و فروش مسکن در محله نواب مربوط به آبان ۹۹ به دست آورده است، مشخص می‌کند که خرید و فروش ملک مسکونی در این محدوده کاهش داشته و کمتر آگهی فروش خانه مسکونی دیده می‌شود برعکس املاک تجاری که با توجه به شرایط پیش‌آمده با قیمت‌های نسبتا مناسب فروخته می‌شود.

به طور مثال در همین ماه ملک تجاری ۹۰ متری با قیمت دو میلیارد و هفتصد قیمت گذاری شده است. قیمت رهن و اجاره در این منطقه مناسب است و می‌توانید ملک ۵۰ متری را با ۷۵ میلیون رهن کامل کنید.

مراکز تفریحی و ورزشی و آموزشی محله نواب

در محله نواب، پارک رضوان و بوستان زنجان دو بوستان بزرگی است که در شمال و جنوب این محله قرار دارد. خیابان‌های نواب از جمله، خوش، هاشمی و قصردشت و آذربایجان هنوز هم بافتی تقریبا سنتی دارد.

خیابان اسکندری هم خیابانی است که به شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. در سراسر این خیابان‌ها، رستوران‌ها و کافه‌هایی قرار دارد که هر کدام به نوبه خود سرویس دلچسبی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

مراکز درمانی محله نواب

چند بیمارستان در خیابان‌های نواب که سابقه چند ده ساله دارند، خدمات درمانی را به اهالی محله نواب ارائه می‌دهند. بنابر اطلاعات ملک هفت، اغلب آن‌ها به تعرفه‌های دولتی خدمت رسانی می‌کنند.

از جمله آن‌ها می‌توان به بیمارستان لولاگر، بابک و شهریار اشاره کرد. علاوه بر آن، مطلب‌های خصوصی، کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌های چندی هم در سطح منطقه خدمت درمانی ارائه می‌دهد.

رفت و آمد در محله نواب

بزرگراه نواب ترافیک را در این محدوده کنترل کرد در حالی که با توجه به شمالی و جنوبی بودن این بزرگراه دسترسی به بسیاری از مناطق آسان شد.

از سوی دیگر، مترو در چندین ایستگاه در نواب، رفت و آمد را کاملا تسهیل می‌کند. ایستگاه‌های متروی رودکی، کمیل، بریانک و بزرگراه قلعه مرغی و نیروی هوایی، شاهرراه‌های منتهی به نواب است. خطوط بی آر تی نیز وسیله راحتی برای رفت و آمد است.

آپارتمان‌‎محله نواب

اگر محل کارتان در حوالی نواب است، اینجا بهترین منطقه برای سکونت نیز خواهد بود. اگر در جنوب و جنوب غربی تهران کار می‌کنید، به پیشنهاد پایگاه خبری ملک هفت، نواب با دسترسی عالی  که دارد جای مناسبی برای سکونت شماست.

این منطقه به دلیل طولانی بودن بزرگراه و ساخت آپارتمان‌های همشکل و هم قواره در اطراف آن از نظم و ساختار مشخصی برخوردار شده است. به لحاظ کمی تعداد بسیاری آپارتمان را در برمی‌گیرد. در محله نواب به هر بنگاه یا آژانس املاکی که سر بزنید ده‌ها مورد برای خرید آپارتمان و اجاره به شما پیشنهاد می‌کند.

رهن و اجاره آپارتمان در نواب

می‌توان موارد مختلف اجاره و رهن را برای اجاره در نظر بگیرید. به گزارش پایگاه خبری ملک هفت، شما در محله نواب می‌توانید آپارتمان ۱۴ ساله‌ای را که بازسازی شده و شوفاژ و کولر و گاز دارد با ۲۰ میلیون ودیعه و دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اجاره پیدا کنید.

آپارتمان با متراژ ۵۰ تا ۶۰ متر مربع، ۱۲ تا ۱۶ ساله، با ودیعه ۵۰ و اجاره یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. یک خانه ۷۰ متری، ۱۰۰ میلیون پیش و ماهی یک میلیون ۶۰۰ اجاره و آپارتمان ۱۰۰ متری با قیمت ۵۰۰ رهن کامل و اگر قصد دارید ودیعه کم بدهید آپارتمان ۶۰ متری را با یک و نهصد اجاره و مقدار کم رهن می‎‌توانید پیدا کنید.

اگر طالب آپارتمان دو خوابه بزرگ تا حدود ۱۰۰ متر باشید، باید ۱۸۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان برای ودیعه کنار بگذارید. البته امکانات این آپارتمان، آسانسور و پارکینگ و پکیج و کولر و شوفاژ هم نیز خواهد بود.

مراکز خرید محله نواب

همانطور که در پایگاه خبری ملک هفت گفته شد، اطراف اتوبان نواب تغییر کاربری داده و در طبقات پایین فضاهای تجاری و کاری ایجاد شده است. بنابراین اگر ساکن نواب باشید، با حجم بالایی از مغازه‌ها و پاساژهای کوچک و بزرگ که هر خدمتی را ارائه می‌دهد مواجه هستید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محله نواب رهن و اجاره آپارتمان در نواب محله نواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است

وزارت راه وشهرسازی از رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

طبق آمار طی 40 روز ابتدایی سال گذشته 80186 قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شده بود. این در حالی است که در مدت مشابه سال جاری 112864 قرارداد اجاره در سامانه مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد قراردادها 40.7 درصد رشد داشته است.

سال گذشته ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری فقط از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر بوده است، اما با راه‌اندازی سامانه خودنویس مردم می‌توانند بر اساس قانون قراردادهای اجاره را ثبت کنند. روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است.

"اجاره‌داری" متولی ندارد/قیمت مسکن به تولید وابسته نیست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • شرایط نگهداری گیاه زامیفولیا ، پوتوس ، گندمی ، سانسوریا و... | کدام گیاهان برای آپارتمان مقاوم هستند؟
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • گربۀ محله مهم است
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو