Web Analytics Made Easy - Statcounter

تزریق واکسن کرونا به جو بایدن رییس جمهوری منتخب و نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا/ رویترز زن عراقی در لباس بابانوئل در حال دوچرخه‌سواری در ویرانه‌های جنگ در بخش قدیمی شهر موصل/ رویترز یادبود قربانیان ارمنی جنگ اخیر قره‌باغ در گورستان شهر ایروان ارمنستان/ رویترز شادمانی کادر درمان بیمارستانی در شهر تل‌آویو از دریافت نخستین محموله واکسن کرونا/ رویترز پناهجویان آفریقایی در ساحل اسپانیا/ رویترز ازدحام خریداران در فروشگاه‌های لندن در پی قرنطینه سراسری و اعمال محدودیت برای زندگی بیش از 20 میلیون بریتانیایی پس از کشف جهش جدید ویروس کرونا در این کشور/ رویترز متوقف شدن حرکت کامیون‌های حامل بار در مرزهای خروجی بریتانیا در پی بسته شدن مرزهای کشورهای اروپایی به روی کامیون ها و مسافران بریتانیایی/ رویترز تورگردی حاکم دوبی در منطقه حفاظت شده دریاچه "المرموم" در دوبی/ WAM عیادت بابانوئل از کودکان بستری در بیمارستان کودکان شهر "لیدز" بریتانیا/ PA کشاورزان معترض و اعتصاب کننده علیه قانون جدید کشاورزی هند در حال استراحت و گرفتن ماساژ پا در حاشیه اعتصاب و بستن راه مواصلاتی دهلی به ایالت هاریانا" هند/ خبرگزاری فرانسه دختر 6 ساله سوری که یک پای خود را در جنگ داخلی این کشور از دست داده است/استان ادلب/ خبرگزاری آناتولی مراسم صدوچهل و یکمین سالگرد تولد "جوزف استالین" از رهبران اتحاد جماهیر شوری سابق در شهر مسکو روسیه/ خبرگزاری آناتولی ساخت سازه‌های برفی و یخی در سی و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی سازه‌های برفی و یخی در هاربین چین/ گتی ایمجز بیشتر بخوانید: دیدنی‌های امروز؛ از کرونای جدید انگلیسی تا کلیسای زادگاه مسیح (ع) لینک کوتاه: asriran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/003CBE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه

ایسنا/لرستان فرماندار ازنا گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم