Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@15:15:19 GMT

امیری کلید فینال پرسپولیس بود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۴۶۸۷

ساعت24-حسرت بزرگ برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی در غیاب انبوه غایبان در فینال شاید بیشتر مربوط به وحید امیری بود.

پرسپولیس با از دست دادن جام قهرمانی بار دیگر به تهران بازگشت و این در حالیست که بیشتر کارشناسان معتقدند که در میان جمع غایبان پرسپولیس در بازی با فینال جای خالی وحید امیری چشمگیرتر از باقی بازیکنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری، بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس که به دلیل دریافت دو کارت زرد در مراحل قبلی، از حضور در فینال محروم شده بود، به عنوان بازیکنی چند پسته و با توانایی تکنیکی و فنی فوق العاده قطعا می‌توانست مهره‌ای کارگشا برای یحیی گل‌محمدی در بازی فینال محسوب شود اما با سکونشینی و حسرت بزرگ شاهد عملکرد هم‌تیمی‌هایش در استادیوم الجنوب بود و در پایان بازی هم اشک‌هایش در جایگاه ویژه پس از شکست تیم مورد توجه قرار گرفت.

احتمال اینکه با حضور وحید امیری حتی تغییراتی در نوع چینش نفرات تیم نیز شکل می‌گرفت نیز زیاد بود. اما هرچه که هست، وحید امیری در آن بازی تاریخی محروم بود و دست پرسپولیس هم از جام قهرمانی آسیا کوتاه ماند تا حسرت بزرگ همچنان در کنار این تیم باشد و آنها امیدوار باشند یک بار دیگر شرایط حضور در فینال و شانس دستیابی به این عنوان را به دست بیاورند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟