Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از مسئولان شهرداری خواست که "تهران ۱۴۰۰ "را درست اجرا کنند و لایحه را برای تصویب به شورا بیاورند.

به گزارش ایسنا، ناهید خداکرمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز رویداد تهران ۱۴۰۰  گفت: طرح رویداد تهران ۱۴۰۰ از جانب کمیسیون سلامت، با هدف ایجاد تحرک و شور و نشاط در شهر در اسفندماه ۹۶ به تصویب رسید و سال ۹۷ و ۹۸ تمام شد و برایش اتفاقی نیفتاد و برنامه به شورا نیامد تا اینکه روز گذشته این رویداد رسما آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه  از اسفند ۹۸ هم که  کشور درگیر ویروس کرونا شد و  توجه به این رویداد به حاشیه رفت تا اینکه روز گذشته  بالاخره از لوگوی رویداد تهران ۱۴۰۰ آن هم با تمرکزی عجیب بر حوزه فرهنگی اجتماعی رونمایی شد، گفت: تمرکز بر کار فرهنگی درحالی است که قرار بود همه معاونت‌ها برای این رویداد برنامه داشته باشند.
خداکرمی با بیان اینکه در مورد این رویداد چند نکته را به شهردار تهران تذکر می دهم، افزود: نوروز ۱۴۰۰ یک نوروز استثنایی است چراکه تغییر قرن است که تا صد سال دیگر تکرار نمی‌شود، بنابراین لازم است شهرداری در این مسیر، به عنوان تسهیل گر عمل کند و علاوه بر اجرای برنامه‌های بین بخشی در شهرداری، کلیه سازمان‌ها، نهادهای فرهنگی، ورزشی، هنری، آموزش و پرورش، دانشگاهها،اصناف و سازمان‌های خصوصی و دولتی به خصوص وزارت میراث فرهنگی را به مشارکت بطلبد.
وی افزود: می توان از طبیعت تهران، روستاهای تهران، کوه‌های تهران از بی بی شهربانو تا توچال و فرحزاد، بازار تهران، پتانسیل‌های فرهنگی، تجاری، تاریخی پایتخت و مراسم نوروز از چارشنبه سوری تا سیزده به در، آداب و سنن اقوام‌های ساکن در تهران، در برنامه رویداد تهران ۱۴۰۰ استفاده کرد.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۰ با میلاد حضرت مهدی مزین شده، تصریح کرد: همه این مسائل قرار بود در دل برنامه تهران ۱۴۰۰ باشد. لذا به شهرداری تذکر داده می شود، اولا هرچه سریعتر برنامه رویداد ۱۴۰۰را با لحاظ عملیات بین بخشی در کل شهرداری، برای تصویب به شورا ارائه کند. دوم اینکه منطبق با طرح مصوب در سال ۱۳۹۶، بر مبنای جذب اسپانسر و سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و مشارکت عمومی، رویداد فوق را در همه ابعاد شهرسازی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی پیش ببرد و سوم هرچه سریعتر نسبت به طراحی و ساخت یک سازه حجمی ماندگار که جزو برنامه تهران ۱۴۰۰ بود در یکی از میادین اصلی شهر اقدام کند. 
وی افزود: من همین جا از فرصت استفاده کرده و از این تریبون که متعلق به شهروندان تهرانی است،‌ از کلیه اصناف، مراکز تجاری، بازیاریان، هنرمندان، ورزشکاران و تولید کنندگان در خواست میکنم آثار خود را با لوگو و آرم تهران ۱۴۰۰ مزین کرده و اقلام تبلیغاتی اعم از تیشرت و سایر محصولات را بااین لوگو روانه بازار کنند. اگر همه مشارکت کنند، تهران ۱۴۰۰ می تواند باثروت‌آفرینی شادی و نشاط را به محلات بیاورد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مجمع تشیخص مصلحت نظام گفت: من تقاضای کوچکی هم از مجمع تشخیص مصلحت نظام دارم؛ شورای شهر تهران نمی تواند نسبت به سلامت شهروندان بی‌تفاوت باشد. مرگ هموطنانمان و وضعیتی که بحران کووید۱۹ در جهان ایجاد کرده نشان می دهد، که باید تصمیمات عاجل و به روز و منطبق با شرایط گرفته شود، لذا شایسته است مجمع تشخیص مصلحت نظام، هرچه سریعتر با بررسی مجدد پیوستن به گروه اقدام مالی، مقدمات ارتباط شفاف کشوررا با نظام بانکی بین‌المللی فراهم کند تا خریداری و ورود واکسن کرونا ویروس تسریع شود.ضمن اینکه نمیدانیم بحران بعدی چیست.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران رویداد تهران ۱۴۰۰ شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران