Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس امروز (سه شنبه 2 دی ماه 99) در جلسه علنی اظهار داشت: هم اکنون 250 حزب و گروه سیاسی از وزارت کشور مجوز گرفته‌اند و نمی‌توانیم این گونه در نظر بگیریم که دبیران کل احزاب هم بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری امکان ثبت نامه داشته باشند؛ چراکه ممکن است 5 نفر جمع شده و درخواست مجوز از وزارت کشور برای تشکیل حزب داده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در بحث انتخابات اگر بخواهیم از ظرفیت احزاب و توانمندی‌های آنان استفاده کنیم، و کمیسیون شوراها پیشنهاد کرده است که برنامه‌های رئیس جمهور توسط حزب و جبهه داده شود نه این که دبیر کل یک حزب 20 نفره اعلام کاندیداتوری کند و این اقدام سیاسی خود را مبنای سابقه اعلام کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: تاکنون مناصبی که می‌توانند امکان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند در جه یک بوده است، لذا یک حزب 10 یا 20 نفره نمی‌تواند برای تصدی جایگاه ریاست جمهوری به واسطه این که یک حزب سیاسی دارد اعلام کاندیداتوری کند.

جوکار خاطرنشان کرد: ما به هیچ وجه به دنبال محدود کردن انتخاب‌های مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیستیم و همه ملت این حق را دارند که نامزد انتخابات شوند.

وی افزود: احزاب می‌توانند پشت سر یک کاندیدای ریاست جمهوری جمع شده و او را به مردم معرفی کرده و پاسخگوی عملکردش باشند، نه این که یک فرد را تبلیغ کرده و وسط کار اعلام کنند که آن رئیس جمهور متعلق به ما نیست.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری مجلس جبهه حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، از تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که مدیریت اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت. 

وی افزود: از این میزان 450 میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و 250 میلیار  تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 120 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان است.

وی در تشریح جزئیات بخشی از این اعتبارات اعلام کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی)  از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنیم٬ ارمغان سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در دوم تیرماه سال گذشته، افزون بر 120 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران بود که این میزان 12 برابر بودجه یک سال استان است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی