Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:12:59 GMT

۴ بیمارستان آذربایجان غربی آماده بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۵۰۱۹

۴ بیمارستان آذربایجان غربی آماده بهره برداری شد

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با اتمام و بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست اجرا تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان به ۱.۷ رسیده و از متوسط کشوری فراتر می‌رود، افزود: در سه الی چهار سال اخیر تخت‌های بیمارستانی در استان بیش از هزار و ۵۰۰ تخت افزایش یافته است.

وی با اشاره به آماده بهره برداری شدن بیمارستان‌های نقده، پیرانشهر، اشنویه و شاهین دژ، اظهار کرد: بیمارستان ۳۵۰ تختی در مهاباد، فاز توسعه بیمارستان‌های نقده، شاهین‌دژ، اشنویه و پیرانشهر هم اکنون در حال اجرا است که در افزایش سرانه تخت بیمارستانی استان نقش مهمی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده از آماده بهره برداری شدن بیمارستان تخصصی و جامع زنان ارومیه خبر داد و عنوان کرد: بیمارستان تخصصی و جامع زنان ارومیه که دارای ۳۰۰ تخت بیمارستانی بوده ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر استان وارد موج چهارم بیماری شود این بیمارستان می‌تواند پشتیبانی بسیار خوبی در حوزه درمان داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختی ارومیه بیان کرد: پروژه بیمارستانی ۶۰۰ تخت بیمارستانی قابل ارتقا به ۱۰۰۰ نیز یکی دیگر از پروژه‌های فاخر استان در حوزه درمان می‌باشد که با تأمین ماده ۵۶ و منابع مالی به زودی اجرای این پروژه نیز آغاز می‌شود.

علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره بیمارستان ۶۴ تختی تکاب گفت: بیمارستان جدید تکاب ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تجهیزات پزشکی بیمارستان تکاب بیش از ۲ سال توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری و آماده شده و در انبار نگه داری می‌شوند که در صورت تکمیل این بیمارستان که توسط مسکن و شهرسازی ساخته می‌شود، تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آقازاده وی درباره مرکز شبکه بهداشت تکاب نیز بیان کرد: مرکز شبکه بهداشت تکاب بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل این شبکه ۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت تا در اسرع وقت تکمیل شده و به بدنه بهداشت این شهر افزوده شود.

کد خبر 5101919

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد آقازاده بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا شب یلدا روز پرستار شیراز آمار کرونا پرستار عکس استانها شهرکرد کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی شهرستان کرج بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی از تصادف شدید سه دستگاه خودرو در محور سیمینه بوکان و جان باختن یک و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

توحید جوادی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ظهر امروز سه دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه پژو پرشیا و یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور سیمینه بوکان با هم برخورد و تصادف کردند.

وی افزود: در این سانحه ۹ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.

جوادی ادامه داد: یکی از مصدومین این حادثه پس از انتقال به بیمارستان به دلیل وخامت حال در بیمارستان فوت کرد.

کد خبر 750352

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش