Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@03:33:54 GMT

چه کسانی مشمول یارانه جدید نشدند؟

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۵۲۱۴

چه کسانی مشمول یارانه جدید نشدند؟

ایران اکونومیست- سخنگوی حمایت جبرانی معیشت خانوارها درباره چرایی عدم اعطای بسته حمایت معیشتی کرونا به برخی از افراد، توضیحاتی داد.

حسین میرزایی درباره چرایی عدم اعطای حمایت معیشتی کرونا به برخی از افراد، اظهار کرد: برای بسته معیشتی کرونا بودجه محدودی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت رفاه موظف شد تا ۳۴ میلیون نفر از اقشار ضعیف جامعه را شناسایی کند، افزود: باید این افراد دریافت کننده یارانه نقدی و بسته معیشتی باشند و درآمد ثابت، شغل و بیمه پردازی نداشته باشند و مجموع درآمد خانوارها کمتر از حداقل دستمزد مصوب سال باشد و همچنین حداقل گردش مالی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی تصریح کرد: افرادی که این شاخص‌ها را دارند، شناسایی و برای واریز معرفی شده‌اند، با وجود محدودیت بودجه و تعدادی که سازمان برنامه و بودجه مشخص کرده، وزارت رفاه شناسایی را انجام داده است.

سخنگوی حمایت جبرانی معیشت خانوارها گفت: به دلیل محدودیت بودجه، شناسایی بیش از ۳۴ میلیون خانوار امکان پذیر نبود، به همین دلیل برخی از افراد مشمول نشدند و تمامی اطلاعات افراد را از طریق پایگاه جامع ایرانیان کسب کردیم و لیست مشمولان را بر این اساس تهیه و به سازمان برنامه و بودجه برای واریز ارسال کردیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، با جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳)»، موافقت کردند.

در حال تکمیل

کد خبر 6092792 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ یارانه‌ها و مستمری‌ها در بودجه ۱۴۰۳ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ + عکس
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد