Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این بهترین فرصت برای پرسپولیس بود که قهرمان آسیا شود و شکست برابر اولسان مدت‌ها در ذهن پرسپولیسی‌ها باقی می‌ماند. - اخبار ورزشی -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزرای تسنیم، در خصوص  شکست پرسپولیس برابر اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان در این مسابقه و همچنین مراحل قبلی با تمام توان و وجودشان بازی کردند اما در بازی فینال کار پرسپولیس سخت بود، چون تعدای از نفرات تاثیرگذارش را در اختیار نداشت و دست کادر فنی هم بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها بی‌جهت اولسان را بزرگ کردند اما این تیم غیر از 15 دقیقه ابتدایی دیگر تیم مقتدری نشان نداد.  پرسپولیس هم در زمان خوبی به گل رسید اما در یک زمان بسیار بد گل مساوی را دریافت کرد و این به‌خاطر اشتباهات بچگانه بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس اگر در ابتدای نیمه دوم گل نمی‌خورد یا اگر برنده به رختکن می‌رفت، قطعا شرایط فرق می‌کرد اما متاسفانه با دو اشتباه دو پنالتی تقدیم حریف کردیم. پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت اما در خط حمله با مشکل ایجاد موقعیت گل مواجه بود، این در حالی است که اولسان هم در خط دفاع تیمی شکننده نشان داد. این بهترین زمان ممکن بود تا پرسپولیس قهرمانی در آسیا را به دست بیاورد و شایستگی رسیدن به این عنوان را هم داشت. فکر می‌کنم شکست برابر اولسان مدت‌ها در ذهن پرسپولیسی‌ها باقی می‌ماند، چون این تیم می‌توانست به قهرمانی برسد ولی بدشانس بود.

وی در خصوص کری‌خوانی برخی از بازیکنان فعلی استقلال و همچنین فرهاد مجیدی سرمربی سابق آبی‌پوشان در صفحات مجازی تصریح کرد: وقتی تیمی از ایران به فینال می‌رود با قهرمانی‌اش خیلی از مردم خوشحال می‌شوند و فرقی ندارد چه تیمی باشد. بعضی از آدم‌ها در چنین موقعیت‌هایی شخصیت واقعی‌شان را نشان می‌دهند و شاهد رفتارهای بچگانه و تاسف‌آور از آنها هستیم. کری خواندن همیشه بین هواداران وجود دارد اما اینکه بازیکنان یا مربیان بخواهند با احساسات هواداران تیم رقیب سوءاستفاده کنند، اصلا درست نیست. کری خواندن با رفتار چیپ خیلی تفاوت دارد.

منافی در پایان حرف‌هایش گفت: به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم، حالا پرسپولیس بعد از یک ریکاوری خوب باید خودش را آماده لیگ برتر کند و امیدوارم در ادامه راه نتایج خوبی بگیرد.

تمجید سایت فیفا از مهاجم 22 ساله پرسپولیس

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان تیم پرسپولیس، بعد از پایان بازی با سپاهان در خصوص این دیدار گفت: بعد از اتفاقاتی که هفته گذشته افتاده بود، همه هواداران یکدل شدند که سه امتیاز بازی را کسب کنند اما متاسفانه شرایط بازی طوری رقم خورد که تیم حریف با تمام احترامی که برایشان قائلم، بازی فشرده ارائه دهد.

وی افزود: این، شرایط را خیلی سخت کرده بود اما این را هم باید بگویم که هواداران برایمان سنگ تمام گذاشتند و قول می‌دهم که تا آخرین بازی تمام تلاشمان را میکنیم و به نظرم هنوز چیزی تمام نشده و 15 امتیاز باقیمانده و اختلاف یک امتیاز چیزی نیست که بخواهیم از الان خودمان را برای اتفاقی که مدتهاست زحمت کشیدیم، کنار بکشیم.

او در خصوص بازی بعدی سرخپوشان گفت: نساجی یک تیم قابل احترام است که همیشه تمام تلاشش را کرده تا دقیقه 90. این جدال ما مرگ و زندگی است و امیدوارم هرچیزی که خیر و صلاح است، اتفاق بیفتد. مطمئن باشید فوتبال زیبایی ارائه خواهیم کرد و امیدوارم در نهایت تیمی که لیاقت برد دارد، به آن برسد.

امیری در مورد تغییر مالکیت پرسپولیس و پاداشی که برای برد امروز وجود داشت، عنوان کرد: من از پاداش برد سپاهان اطلاع نداشتم اما به هر حال یک اتفاق میمون و مبارکی بود برای دو باشگاه. امیدوارم اتفاقات سالیان گذشته دیگر تکرار نشود و در عرصه بین‌المللی رقابت کنیم.

کاپیتان سرخپوشان درباره بازگشت بیرانوند گفت: جا دارد از زحمات امیررضا رفیعی تشکر کنم، واقعا روی گلهای بازی قبلی مقصر نبود و مقصر ما بازیکنان بودیم و نباید اجازه میدادیم موقعیت بسازند. علی بیرانوند هم نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد و یک انرژی و دلگرمی است.

او راجع به کیفیت نازل بازی پرسپولیس سپاهان نیز اظهار داشت: من احساس می‌کنم حساسیت بیش از حد بازی و اینکه سپاهان با آنالیزی که کرده بود و تک تک بازیکنان ما را من تو من کرده بود، بازی را کسل کننده و سخت کرد.

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست