Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: پروژه، طراحی و ساخت جنگنده آذرخش توسط شهید سرلشکر منصور ستاری برنامه ریزی، پیگیری و پس از شهادت ایشان ادامه پیدا کرد و به اتمام رسید. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام وابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان در دیدار با جلیل شعبانی تهیه کننده و سیاوش سرمدی گارگردان فیلم سینمایی اوج ۱۱۰، با اشاره به صفات برجسته شهید ستاری، گفت: شهید ستاری فرماندهی مؤمن، متعهد، تیزهوش و کاردان بود و طرح‌ها و ابتکار‌های زیادی در تجهیز سیستم‌های راداری و پدافندی به اجرا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ایجاد شبکه دیده بانی و تأسیس مرکز اوج، توسط شهید ستاری وی افزود: تأسیس دانشکده پرواز، دانشکده هوا و فضا، ایجاد شبکه دیده بانی و تأسیس مرکز اوج برای تقویت بنیه نیروی هوایی، راه اندازی مرکز پژوهش، تحقیقات، آموزش و اسکورت ناوگان تجاری کشتی‌های نفتکش ایران در خلیج فارس و دریای عمان در سال‌های دفاع مقدس فقط گوشه‌ای از خدمات این شهید بزرگوار است.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: پروژه، طراحی و ساخت جنگنده آذرخش توسط شهید سرلشکر منصور ستاری برنامه ریزی، پیگیری و پس از شهادت ایشان ادامه پیدا کرد و به اتمام رسید، امیدواریم که فیلم سینمایی «اوج ۱۱۰» به خوبی و در حد کمال نشان دهنده نقش این شهید والامقام در طراحی و تولید جنگنده آذرخش باشد.   تولید بیش از ۹۰ درصد «اوج ۱۱۰»
سیاوش سرمدی کارگردان فیلم نیز با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد این فیلم آماده و تولید شده است گفت: تمام تلاش ما این است که فیلم اوج ۱۱۰ را به سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برسانیم.
سینمایی «اوج ۱۱۰»، به سال‌های پایانی جنگ می‌پردازد که شهید ستاری بر روی یک پروژه مهم کار می‌کند. ساخت این فیلم از سال ۹۸ کلید خورد و مراحل فیلمبرداری در پایگاه‌های وحدتی دزفول، شهید لشکری مهر آباد و دانشگاه شهید ستاری انجام شد.   بیشتربخوانید: نماینده ولی فقیه در سپاه: تعجب نمی‌کنیم برخی‌ها دست به تحریف معنایی صحبت‌های رهبر معظم انقلاب بزنند   انتهای پیام/ برچسب ها: مهدی هادیان ارتش سیاووش سرمدی اوج 110

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی هادیان ارتش اوج 110 شهید ستاری اوج ۱۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است. در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است