Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام کشور شرایط بندر چابهار را در تخلیه و بارگیری کالا ایده آل دانست و گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته حجم واردات نهاده های دامی از دروازه ملل رونق پیدا می کند.

محمدرضا طلایی در بازدید از بندر شهید بهشتی با بیان این که در این بندر اتفاقات بسیار خوبی را شاهد هستیم، گفت: به واسطه ایجاد تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری و با توجه به بازسازی انبارهای نگهداری کالا در منطقه، ظرفیت بسیار خوبی در این بندر استراتژیک ایجاد شده که نویدبخش توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به واسطه این اقدام های توسعه ای و ظرفیت های موجود، شرایط برای واردات نهاده های دامی از طریق این بندر بزرگ اقیانوسی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام کشور گفت: یکی از مسائلی که در شرایط فعلی در کشور برای این شرکت اهمیت دارد، سرعت عمل در تخلیه و انتقال بارهای وارداتی به داخل کشور برای صنعت دام و طیور است که روزانه باید این نهاده ها را تامین کنیم.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی که انجام شده، بعد از وقفه ای چند ماهه، اولین کشتی شرکت پشتیبانی امور دام در بندر چابهار پهلوگیری کرد و عملیات تخلیه و بارگیری آن انجام شد.

طلایی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و اقدام های انجام شده توسط بنادر و دریانوردی در این بندر، برای ما به عنوان یک مصرف کننده از این ظرفیت، شرایط بسیار آسان و ایده آلی ایجاد شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: برنامه این است که همیشه شاهد پهلوگیری و تخلیه و بارگیری کشتی های شرکت پشتیبانی امور دام در بندر چابهار باشیم.

وی افزود: از آنجایی که شرکت پشتیبانی امور دام وضعیت تأمین نهاده‌های کشور را تا پایان سال به عهده گرفته، خریدهای بسیار خوبی را انجام داده است که جابجایی این بارها از ابتدای آذرماه با حجم زیادی در کشور شروع شده و با برنامه‌ریزی که صورت گرفته، بعد از این کشتی های بیشتری در بندر چابهار پهلوگیری و تخلیه می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: با توجه به تجربه خوبی که در خصوص سرعت تخلیه و بارگیری به واسطه تجهیزات مدرن در بندر چابهار به دست آمده، برنامه این است که نهاده های مورد نیاز استان های شرقی و جنوب شرقی را از طریق این بندر تأمین کنیم.

وی گفت: ۲ میلیون تن بار برای شرکت پشتیبانی امور دام خریداری شده است که تا پایان سال وارد کشور می شود که واردات ۲۵ درصد آن از طریق بندر شهید بهشتی صورت می پذیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان هم گفت: به واسطه اقدام های توسعه ای انجام شده در بزرگترین بندر اقیانوسی ایران، این بندر به فرصتی بی بدیل برای کشور و منطقه مبدل شده است.

بهروز آقایی اضافه کرد: تجهیزات استراتژیک و مدرن بندر چابهار و بالا بودن سرعت تخلیه و بارگیری کالا در این بندر استراتژیک، باعث شده است که کالاها با قیمت تمام شده کمتر و سرعت بیشتری به دست مصرف‌کنندگان برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان بندر چابهار شرکت پشتیبانی امور دام تخلیه و بارگیری بندر چابهار برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندارسمنان در نخستین جلسه شورای عشایری استان سمنان در سالجاری گفت: ازمحل مالیات برارزش افزوده بیست وپنج میلیاردتومان به عشایر در سال گذشته اختصاص یافته است و تلاش می‌شود امسال نیز خدمات بهتری به عشایراستان ارئه شود.
سیدمحمدرضا هاشمی پایش ممیزی را جهت تعیین تکلیف مراتع میان بند خاطر نشان کرد و گفت: قیمت گذاری برای فاقدان ممیزی نیز با حضورکارشناس انجام‌شود.
استاندار راه اندازی فروشگاه‌های محصولات عشایری را یادآور شد و افزود:با تعیین تکلیف دو واحد جدید تولید کننده نهاده‌های دامی تامین نهاده‌های دامی برای عشایر آسانتر می‌شود.
سیدمحمدرضا هاشمی اطلاع رسانی پیامکی بارندگی‌ها به عشایر را هم از دستگاه‌های مربوط خواستارشد.
با حضور اعضای شورای عشایری استان سمنان نحوه ارائه خدمات درمسیرکوچ و استقرارگاه‌های عشایر بخصوص در موضوعات آبرسانی و نگهداری راه و حمل ونقل ومدیریت کوچ درمناطق میان بندو ییلاق بررسی شد.
در این جلسه نمایندگان عشایر هم در خصوص مشکلات مراتع، تامین نهاده‌ها، نقدینگی، دریافت تسهیلات توضیحاتی مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد