Web Analytics Made Easy - Statcounter

انحلال کنست در پی عدم توافق نتانیاهو و گانتز بر سر بودجه ۲۰۲۱، کابوس انتخابات سراسری را برای رژیم صهیونیستی به واقعیت تبدیل کرد. خبرگزاری میزان – ناتوانی کنست در تصویب لایحه تعویق ضرب الاجل بودجه ۲۰۲۱ به عنوان اصلی‌ترین اختلاف نظر میان سران ۲ حزب ائتلافی تشکیل دهنده کابینه، سرنوشت سیاسی رژیم صهیونیستی را به انتخابات سراسری چهارم در ۲۳ مارس ۲۰۲۱ (۴ فروردین ۱۴۰۰) پیوند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «جروزالم پست»، ۴۷ رای موافق و ۴۰ رای مخالف به لایحه تصویب تعویق ضرب الاجل بودجه ۲۰۲۱، سبب انحلال بیست و سومین پارلمان رژیم صهیونیستی شد تا این رژیم در کمتر از ۲ سال گذشته شاهد برگزاری چهارمین دور انتخابات سراسری باشد.   رای گیری دوشنبه شب به کنست فرصتی ۲۴ ساعته برای انحلال داد.   این رویداد، تاثیر‌های مهمی بر عرصه سیاسی رژیم صهیونیستی دارد.   گذشته از انحلال کابینه و برگزاری چهارمین انتخابات سراسری، ریزش اعضای حزب «لیکود»، حزب متبوع «بنیامین نتانیاهو» و پیوستن این اعضا به حزب‌های مخالف مانند حزب «گیدئون سار»، از رقبای نتانیاهو در زمینه ریاست بر لیکود و بسته شدن کلیه منافذ نخست وزیری «بنی گانتز»، در نوامبر آینده، از جمله این پیامد‌ها هستند.   گانتز که پیش از رای گیری، از نتانیاهو برای اقدام در جهت ممانعت از انحلال کنست درخواست همکاری کرده بود، در پی اعلام نتیجه رای گیری، نتانیاهو را به بی توجهی به منافع عمومی و کشاندن اراضی اشغالی به دوره‌ای از عدم اطمینان متهم کرد.   وزیر دادگستری این رژیم نیز، نتانیاهو را به گروگان گیری بودجه برای اهداف شخصی متهم کرد.   در عین حال خبر‌ها از سفر «کلی کرافت»، سفیر آمریکا در سازمان ملل به اراضی اشغالی در روز سه شنبه حکایت دارند.  بیشتر بخوانید:  اطلاعات شرکت‌های صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی هک شد  اعتراض‌های گسترده در اراضی اشغالی علیه فساد نتانیاهو این تحولات سیاسی در حالی رخ می‌دهند که موجی از اعتراض ها، اراضی اشغالی را درنوردیده است.   علاوه بر اعتراض‌ها علیه عملکرد کابینه نتانیاهو، ساکنان اراضی اشغالی به خشونت پلیس رژیم صهیونیستی نیز معترض هستند.   برگزاری اعتراض علیه خشونت پلیس در شب گذشته به دستگیری ۴۰ معترض منجر شد.   از سوی دیگر، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در عملیات هکری اخیر علیه ده‌ها نفر از کارکنان شبکه تلویزیونی قطری «الجزیره» توسط عربستان و امارات، از بدافزار اسرائیلی «پگاسوس» استفاده شده است.   بخش امنیت سایبری دانشگاه «تورنتو» اعلام کرد «بدافزار پگاسوس برای هک تلفن شخصی ۳۶ خبرنگار، تولیدکننده، مجری و ... الجزیره مورد استفاده قرار گرفته است.»   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو انتخابات سراسری رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود


به گزارش تابناک،‌ در ادامه اختلافات و کشمکش‌های داخلی شدید در میان مسئولان اسرائیلی، «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه کابینه بنیامین نتانیاهو را تهدید به سرنگونی کرد.

گانتز تهدید کرد که اگر کابینه اسرائیل با «طرح مناسبی برای توافق تبادل [اسرا] مخالفت کند که تحت حمایت سرویسهای امنیتی هم قرار دارد»، این کابینه سرنگون خواهد شد.

وی همچنین گفت که آزادی اسرای اسرائیلی در بند مقاومت فلسطین، از عملیات در رفح بسیار مهمتر است؛ اسرایی که «کابینه آنان را به حال خود رها کرده است».

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل هم بعدازظهر امروز نخست‌وزیر این رژیم را تهدید کرد و گفت: «موافقت با طرح مصر، نوعی تسلیم‌شدن ذلت بار است و نازی‌ها را علیه صدها سرباز دلیر ارتش اسرائیل که در نبرد کشته شدند، پیروز می‌گرداند.»

اخیرا در مصر به عنوان میانجی مذاکرات آتش‌بس غزه، پیشنهادهایی برای تبادل اسرا، برقراری آتش‌بس و خروج کامل نیروهای اسرائیلی از غزه مطرح شده است که برخی وزرای اسرائیلی به‌شدت با آن مخالفت کرده‌اند.

اسموتریچ در ادامه تصریح کرد، طرح جدیدی که اخیرا برای تبادل اسرا و برقراری آتش‌بس مطرح شده، حکم اعدام را برای ربوده‌شدگانی که شامل توافق نمی‌شوند، دارد و فراتر از آن، برای اسرائیل مستقیما خطری موجودیتی به حساب می‌آید.
او در پایان نتانیاهو را تهدید کرد و گفت: «اگر تصمیم بگیرید، پرچم سفید بلند کنید و فرمان اشغال رفح (جنوب غزه) را که مأموریت نابودی حماس، بازگردانی امنیت ساکنان جنوب و شهروندان اسرائیل و همچنین بازگردانی تمام برادران ما و برادران ربوده‌شده ما به خانه‌هایشان است، لغو کنید، کابینه‌ای که آن را ریاست می‌کنید، دیگر حق وجود داشتن نخواهد داشت.»

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو