Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن شجاعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: یکی از همکاران به رئیس جمهور توصیه کردند که قانون اساس را مطالعه کنند، علی رغم اینکه رئیس جمهور حقوقدان است.

وی بیان کرد: بنده می‌خواهم بگویم که روحانی قانون اساسی را مطالعه کرده و از همه اصول قانون اساسی اطلاع دارد و اینکه می‌گوید مجلس حق نظارت ندارد، با علم و اطلاع از اصول قانون اساسی است و گویا هدف دیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی افزود: وی از طرفی مراقب است که در تله تنش اسرائیل نیفتد اما از طرف دیگر در امور داخلی کشور و علی رغم دعوت مقام معظم رهبری به وحدت، تله تنش را برای مردم ایجاد می‌کند.

شجاعی اظهار داشت: ناکارآمدی عجیب دولت در موضوع اقتصاد و امور داخلی کشور و همچنین شکست سیاست خارجی در جهان، دو موضوعی است که رئیس جمهور می‌خواهد با حاشیه‌سازی آن را بپوشاند.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وی برای پوشاندن این دو ناکارآمدی بزرگ و برای تنفس مصنوعی دادن به جریان غرب‌گرا، این صحبت ها را می کند و تا انتخابات ۱۴۰۰ باید منتظر این قبیل حاشیه‌سازی‌ها باشیم اما در دام این حاشیه‌سازی‌ها نیفتیم.

شجاعی تأکید کرد: دولت باید پاسخگو باشد که بعد از ۸ سال مدیریت کشور چرا در ابتدایی‌ترین موضوعات معیشتی مشکل داریم؟ چرا در ابتدایی‌ترین امور اقتصادی کشور مشکل داریم؟ چرا برجام نافرجام قیمت دولت را ۱۰ برابر کرده است؟

وی اظهار داشت: رئیس جمهور باید پاسخ این سوالات را دهد و ما پاسخی به رئیس جمهور در مورد حق نظارت مجلس نمی‌دهیم و خواهش می‌کنیم که وی در موضوع اقتصاد و سیاست خارجی کشور پاسخگو باشد.

کد خبر 5101938 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حسن شجاعی صحن علنی مجلس حسن روحانی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف سعید خطیب زاده روز پرستار ویروس کرونا اسحاق جهانگیری حسن روحانی ایالات متحده امریکا لایحه بودجه ۱۴۰۰ انقلاب اسلامی ایران برجام حسین امیرعبداللهیان حاشیه سازی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

کد خبر 6089938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)