Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ فرمانده تیپ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: عناصر ضد انقلاب با تبلیغات گسترده در حوزه قاچاق به دنبال جذب جوانان ساکن مناطق محروم مرزی به سمت گروهک‌های خود هستند. - اخبار استانها -

سرهنگ مهرداد افروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: نبود اشتغال و درآمد کافی در مناطق مرزی و تفاوت فاحش ارزش پول ملی با دلار خود به خود سبب شده که اهالی این مناطق به سمت قاچاق روی بیاورند به عنوان نمونه در همین امسال بارها با اقدام غیر قانونی قاچاق دام سبک برخورد و متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انگیزه قاچاق دام سبک به کشورهای عربی را سود بالای این کار دانست و افزود: به عنوان نمونه قیمت گوسفند در داخل کشور 3میلیون و 500 هزار تومان است در حالی که همین گوسفند در خاک عراق به قیمت 11 میلیون خرید و فروش می‌شود.

8500 راس گوسفند قاچاق در مرزهای شمال غرب کشف شد

افروزی با بیان اینکه این گروهک‌های ضد انقلاب به سرکردگی رژیم صهیونیستی در صدد آن هستند تا مشروب‌های الکی را نیز به داخل کشور وارد کنند، تصریح کرد: سال گذشته قاچاق مشروبات الکلی بیشترین سود را برای قاچاقچیان داشت اما امسال به واسطه افزایش قیمت دام و در کل گوشت، رویکرد افراد متخلف، قاچاق احشام به خارج از کشور بود.

تقدیر فرمانده سپاه البرز از پرستاران بیمارستان امام علی(ع) کرج به روایت تصویرناگفته‌هایی از فرماندهی سردار ابوحمزه در سپاه ثارالله/ سرداری که دغدغه رفع مشکلات محرومان را داشتمسئولان استان کرمان درگذشت سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله استان را تسلیت گفتند

فرمانده تیپ82 سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خاطرنشان کرد: فقط امسال چیزی حدود 8500 راس کشفیات گوسفند قاچاق و 50 راس گاو و گوساله در محور استقرار نیروهای تیپ‌82 قزوین در مناطق مرزی شمال‌غرب داشتیم.

وی عنوان کرد: عناصر ضدانقلاب با تبلیغات گسترده در حوزه قاچاق به دنبال جذب جوانان ساکن مناطق محروم مرزی به سمت گروهک‌های خود هستند که خوشبختانه در آن مناطقی از مرزهای شمال‌غرب که یگان قزوین حضور دارد اقدامات ارشادی و اقناعی خوبی تاکنون صورت گرفته است.

افروزی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین ماموریت تیپ‌82 سپاه قزوین ایجاد امنیت پایدار در مرزهای شمال‌غرب است، افزود: اما این در حالی است که جزو نخستین یگان‌هایی هستیم که تا به امروز بیشترین کشیفیات را در ارتباط با قاچاق و بیشترین تلاش را برای جلوگیری از تردد عناصر ضد انقلاب در مرزها داشته‌ایم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه استانداری قزوین مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه استانداری قزوین شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی