Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: آزمایش انسانی واکسن کرونا تولید محققان ایرانی، اواسط هفته آینده این مرحله آغاز خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر محمد مخبر در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر آغاز آزمایش انسانی واکسن کرونای ایرانی را که از دیروز برخی رسانه‌ها منتشر کرده اند، افزود: ما مصر هستیم تا از ابتدا مقررات مرتبط با شیوه نامه‌های بهداشتی جهانی و وزارت بهداشت و درمان را طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) که مسئولیت ساخت نخستین واکسن ایرانی را برعهده دارد و مرحله آزمایش حیوانی را با موفقیت پشت سرگذاشته است، گفت: هنوز آزمایش انسانی این واکسن شروع نشده است و داوطلبان نیز انتخاب نشده اند.

دکتر مخبر افزود: بخش عظیمی از مردم به ویژه جوانان عزیز اعلام داوطلبی کرده اند، اما انتخاب داوطلبان فرآیندی دارد و ابتدا تنها این واکسن روی یک نفر تزریق خواهد شد و بعد چند روز روی ۳ نفر و سپس روی۵۶ داوطلب آزمایش می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) گفت: واکسن کرونای تولید محققان ایرانی به روش ویروس کشته، تهیه شده و عوارض آن اندک است.

دکتر مخبر درباره چگونگی ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمایش انسانی واکسن کرونا، افزود: داوطلبان می‌توانند در سامانه ۴۰۳۰ ثبت نام کنند و پس از این مرحله با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.

وی گفت: تصمیم داریم حتما بخشی را به شکل رایگان در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهیم تا مردم نیازمندی که نمی‌توانند تهیه کنند از آن محروم نباشند، همان طور که برای ماسک و داروی رمدسیور نیز این کار را انجام دادیم. برچسب ها: تست ، واکسن ، کرونا ، ازمایش ، رئیس ستاد اجرایی امام

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تست واکسن کرونا ازمایش رئیس ستاد اجرایی امام آزمایش انسانی واکسن رئیس ستاد اجرایی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم

ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با افزایش بیش از ۴۰۰۰ نفر، مهر سال آینده را شروع کنیم و کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم.

صفدر سلطانی در نشست خبری بزرگداشت روز معلم که امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه  در مجتمع آموزشی سردار سلیمانی، واقع در حاشیه شهر مشهد برگزار شد، عنوان کرد: شعاری که برای هفته معلم در نظر گرفته شده و در بیلبوردهای سطح شهر نیز به چشم می‌خورد،  شعار  «همه مدیون تو هستیم»، است.

وی در رابطه با آمار معلمان جدیدی که وارد چرخه آموزش خواهند شد گفت:  از طریق آزمون آموزگاری که قبلا برگزار شد و در همین هفته اقدامات ارزیابی تکمیلی آن را داریم حدود ۲۱۷۵ نفر استخدام خواهند شد.

وی ادامه داد: آزمون دبیری و هنرآموزی نیز ۲۸ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و ۲۱۸۴ نفر از این طریق استخدام خواهند شد. همچنین  آزمون کیفیت‌بخشی که مخصوص مربیان تربیتی، مشاوران، معلمان تربیت‌بدنی و سلامت است،  در ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و سهم استان خراسان ۱۸۹۷ نفر است

سلطانی افزود:آزمون ویژه معلولان را داریم که ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شده و طی آن ۲۳۹ نفر استخدام خواهند شد. همچنین فرزندان شهدا برای استخدام ویژه آموزش و پرورش ، در آزمونی شرکت خواهند کرد که طی آن ۱۶۵۶ نفر جذب می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، ورودی  از دانشگاه فرهنگیان به مدارس را  نیز ۱۸۶۹ نفر ذکر کرد و گفت: در سال جاری،  مجموع ۱۰ هزار و ۸۲۰  نفر و  با احتساب قراردادی که در پیش رو داریم ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر به جمعیت  معلمان آموزش و پرورش استان  اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که حدود ۷۰۰۰ نفر مشمولین و  متقاضیان  بازنشستگی در سال جاری هستند بر همین اساس پیش‌بینی می‌کنیم که با افزایش بیش از ۴۰۰۰ نفری، مهر سال آینده را شروع کنیم و کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • اجرایی شدن طرح ترافیک جدید از سال آینده
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد