Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر آیین مسئول واحدهنرهای تصویری  حوزه هنری با بیان این خبر گفت: این جشنواره 9دوره است که با نام جدیدFrince با محوریت مشکلات اجتماعی و زیست محیطی از منظر امید بخشی درکشور برزیل برگزار می شود.

اکبر آیین بیان داشت:111 اثر از  میان بیش از 220 اثر از 107 کشور جهان برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره انتخاب شدکه با توحه به شیوع ویروس کرونا ومحدویت های ایجاد شده قرار است اختتامیه آن  در فاصله سه ماه اول سال 2021به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این مستند به مدت 16 دقیقه روایتی از تلاش‌های دختری است بنام فریبا ساکن  یکی از روستاهای دور دست استان کهگیلویه وبویراحمد که  به دلیل نبود فضای آموزشی در روستا ومحدویت های خانواده برای ادامه تحصیل دست از تلاش برنمی دارد.

این مسئول به عوامل فیلم وایه اشاره کرد و گفت:تحقیق و پژوهش و کارگردانی این فیلم توسط فروزان جاویدی از فیلمسازان خوب هم استانی  انجام گرفته، و توسط مجتبی سلیمانی و سید مهدی خرسندی تصویربرداری شده است.

وی افزود: تهمینه یزدان پناه صدا‌برداری،محمود نوری و مجتبی سلیمانی فر تدوین وفرهادمیرمحمد صادقی و سهراب کرم رودی موسیقی این فیلم را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: برزیل فیلم جشنواره مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت