Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی عروج سردار جانباز غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان را تسلیت گفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی عروج سردار جانباز غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((انّا لله وانّا الیه راجعون))

عروج ملکوتی جانباز سرافراز، پیشکسوت و فرمانده شجاع و مخلص دوران دفاع مقدّس، سردار سرتیپ دوّم پاسدار غلامعلی ابوحمزه که عمر با برکت خویش را با سخت کوشی و مجاهدت مخلصانه در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اقتدار و امنیت کشور به پایان برد و پس از سال‌ها درد و رنج صدمات و مجروحیت‌های متعدد ناشی از حضور مستمر در جبهه‌ها و مناطق عملیاتی کشور به لقاء الله پیوست را به خانواده معزز و تمامی همکاران و همرزمان آن فقید سعید، بویژه مردم ولایتمدار و پاسداران عزیز استان‌های سمنان و کرمان تسلیت عرض می‌نمایم.

بی تردید، خاطرات و ایثارگری‌های آن فرمانده دلاور در صحنه‌های مختلف جهاد و شهادت، خصوصاً دوران پرافتخار و نورانی ۸ سال دفاع مقدس و همچنین خدمات و تلاش‌های ارزشمند ایشان در جای جای میهن اسلامی، از جمله استان‌های سمنان، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد، همدان، کرمان و ... که الگو و نمونه‌ای شایسته از مسئولیت پذیری انقلابی و تکلیف مداری و نیز توشه و ذخیره‌ای از اعمال صالح و قرین اجر اخروی در پیشگاه خداوند متعال است، هیچگاه از اذهان مردم قدرشناس و همرزمان عزیز آن برادر خستگی ناپذیر فراموش نخواهد شد.

اینجانب از درگاه خداوند منّان برای آن فرمانده جانباز پیشکسوت، آرزوی علوّ درجات و رحمت واسعه الهی و برای خانوادۀ گرامی ایشان، خاندان معزز ابوحمزه و سایر بازماندگان و همرزمان آن فقید سعید، سلامتی، شکیبایی و اجر جزیل، مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار ابوحمزه سردار پاکپور نیروی زمینی سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش