Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین با محوریت «سرداران مقاومت؛ حافظان امنیت اربعین» (۸ دی‌ماه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین با محوریت «سرداران مقاومت؛ حافظان امنیت اربعین» (۸ دی‌ماه) ساعت ۱۰ با حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در محل حسینیه الزهرا(س) این سازمان، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان برگزاری این مراسم، برگزیدگان ششمین جایزه جهانی اربعین که به عنوان برنامه‌ای فرهنگی ـ دینی در مقیاس بین‌المللی به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود، تقدیر می‌شوند.

شرکت‌کنندگان در ششمین دوره این جایزه با ارسال آثار هنری خود در قالب عکس، فیلم و سفرنامه که حاصل همراهی جمع شیفتگان امام حسین(ع) در پیاده‌روی اربعین است در این رویداد ایفای نقش می‌کنند.

داوری آثار دریافتی از ۲۰ کشور جهان انجام گرفته و در این مراسم، بنابر رأی هیأت داوران به صاحبان آثار منتخب و همچنین، فعالان فضای مجازی در این عرصه، جوایزی به رسم یادبود اعطاء خواهد شد.

رونمایی از پوستر هفتمین دوره این جایزه و برگزاری نمایشگاهی از ۴۰ اثر منتخب، از برنامه‌های جانبی این همایش خواهد بود.

بنابر اعلام این خبر، این مراسم با همکاری شبکه‌های سیما و صدای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های مطرح کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

همچنین، همزمان به صورت مجازی از سایت www.icro.ir و https://intlarbaeen.com/ و صفحه اینستاگرام این جایزه intel_arbaeen_award پخش خواهد شد.

انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني جایزه جهانی اربعین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ششمین جایزه جهانی اربعین برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد چهارشنبه -١٢ اردیبهشت - برای حضور در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

باکو از امروز چهارشنبه تا جمعه -۱۴ اردیبهشت -میزبان وزریران فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

پیش از این پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

اهداف وزیر فرهنگ در سفر به جمهوری آذربایجان

اسماعیلی پیش از عزیمت به باکو گفت:از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به وضعیت ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

او ادامه داد: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه جمهوری اسلامی به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

وی افزود: دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم جهت گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود