Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بیست و پنجمین جشنواره قرآن وعترت دانشگاهیان امسال با مدیریت وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی در مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت که امروز برگزارشد، گفت: در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم هستیم که جشنواره به نام ایشان مزین شده و امیدواریم ما توفیق رهرو ایشان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از آنروز که ما درگیر ویروس کرونا هستیم، خبر‌هایی از سلامت مردم و خبر‌هایی خوب از موفقیت پژوهشگران می‌شنویم  ویا خبری جدید از ویروس دیگر در انگلیس، ما را به یک نکته متوجه می‌کند، برای از بین بردن ویروس کرونا کشور بسیج شده است که این ویروس را از بین ببرد و مدافع سلامت مردم باشد. این همه پرهیز‌هایی که در دین شده است، با ویروس‌هایی که سعادت انسان را به خطر می‌زند چه باید کرد. اگر آلودگی ایجاد شد چگونه باید آن را زدود.

وی ادامه داد: بیست و پنجمین دوره را برگزار می‌کنیم که بیش از ۷۰ هزار شرکت کننده و بیش از ۵۰۰ برگزیده نشان از اقبال به قرآن است که البته باید بیشتر از این باشد.

رستمی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده جشنواره با شکوه‌تر در جمع قرآنیان باشیم، امسال جشنواره دانشگاهیان با مدیریت وزارت بهداشت برگزار می‌شود و جشنواره‌ای بهتر از جشنواره سال‌های قبل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام رستمی رییس نهاد رهبری در دانشگاهها جشنواره هدهد حاج قاسم سلیمانی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در غزه شد که ۲۶ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت. تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: تعدادی از قربانیان همچنان در مسیرها و زیرآوارها هستند و آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی نمی‌توانند آن‌ها را منتقل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • برای بیست و پنجمین بار می‌گویم، از لیورپول نپرسید
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس