Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال و پرسپولیس گفت: استقلال بد بازی نمی‌کند ولی بازی‌هایش در حد نام استقلال نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدمهدی سیدصالحی درباره شرایط این روزهای استقلال در لیگ برتر با ما همکلام شد.

استقلال خوب بازی می‌کند؟

سیدمهدی سیدصالحی گفت:

استقلال بد بازی نمی‌کند ولی بازی‌هایش در حد نام استقلال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم هنوز نتوانسته خلأ علی کریمی را با بازیکنی پر کند.

پر کند، مشکلش حل می‌شود؟

این تیم نسبت به فصل قبل یارگیری بهتری داشته و الان داریم می‌بینیم تقریباً در هر پست دو بازیکن خوب در سطح هم دارد و این برای یک تیم که مدعی قهرمانی است، مطلوب به نظر می‌رسد ولی در حساس‌ترین نقطه که باید یک بازیکن توپ‌پخش‌کن در استقلال حضور داشته باشد، کسی نیست.

راهکار چیست؟

اینکه با روش‌های دیگر این خلأ پر شود.

چه روش‌هایی؟

سیدمهدی سیدصالحی گفت:

استفاده از شوت‌های راه دور، بهره‌گیری از توانایی تکنیکی بازیکنان پا به توپی مانند قایدی و البته نبود شیخ دیاباته هم در این باره که استقلال سخت گل می‌زند، مزید بر علت شده است. اگر شیخ بود و مطهری آزادتر در پشت‌سر قایدی و دیاباته بازی می‌کرد، این وضعیت ایجاد نمی‌شد.

در آن صورت چه اتفاقی می‌افتد؟

خب قطعاً مطهری با حرکت در عرض خط دفاعی حریفان نظم دفاعی را بر هم می‌ریزد و با قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند راهش را به سمت دروازه باز کند. در این وضعیت قایدی و دیاباته هم از کمند مدافعان رها شده و اگر توپی دریافت کنند، موقعیت بهتری برای گلزنی دارند.

پس دیاباته برسد، این وضعیت تمام می‌شود؟

نه کامل، ولی بخش مهمی از این خلأ جبران می‌شود. ضمن اینکه من فکر می‌کنم با جاافتادن مهدی مهدی‌پور در میانه زمین این موضوع هم تا حدی برطرف می‌شود. محمود فکری باید دست این بازیکن را بازتر بگذارد و از او کارهای بزرگ بخواهد تا خودش را در میانه زمین استقلال پیدا کند. بازی در تیم‌های بزرگ کار هر کسی نیست و باید به بازیکنانی که سخت با این موضوع کنار می‌آیند، تا حدی مدارا کرد.

ولی استقلال فرصت زیادی برای مدارا کردن ندارد؟

سیدمهدی سیدصالحی گفت:

درست است و برای همین می‌گویم باید این خلأ را با روش‌های دیگری مانند شوتزنی یا بازی با ۳ مهاجم جبران کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر دیاباته استقلال دیاباته سیدمهدی سیدصالحی لیگ برتر سیدمهدی سیدصالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد