Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: تاکنون 150 میلیارد تومان در بودجه 1400 برای سد نرماب پیش بینی شده است و تلاش ما افزایش این بودجه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محسن حسینی در بازدید معاون سیاسی و امنیتی و مدیر کل امنیتی و انتظامی گلستان از سد نرماب اظهار کرد: در مجموع سد نرماب حساس ترین و مهم ترین سد استان است، وعزم همه استان وشرکت آب منطقه ای ، مشاور و پیمانکار سد(سپاسد) بر آبگیری سد تا اردیبهشت 1400 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی بیان کرد: در سال 98 محموع اعتبارات سد 80 میلیارد تومان بود که در سال 99 تا کنون 290 میلیارد تامین اعتبار شده است و به دنبال 110 میلیارد تومان دیگر نیز هستیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با بیان اینکه برای اتمام سد چهار مولفه مورد نیاز است افزود: استملاک اراضی باقی مانده مخزن سد، نصب تاسیسات هیدرومکانیکال سد که 41 درصد کار خرید و ساخت آن انجام شده است و به توالی در حال نصب است، خاکریزی بدنه سد تا رسیدن به تراز آبگیری که البته در حال انجام است و اتمام ساخت روستای جنگلده بالا که فاز یک آن تا دهه فجر به پایان میرسد و 3 فاز باقی مانده نیز تا تابستان 1400 پایان می یابد از مهم ترین اقداماتی است که می بایست تا آبگیری سد انجام شود.

وی  تصریح کرد: آبرسانی به 4 شهر و 120 روستا، آبیاری اراضی کشاورزی، کنترل سیلاب حوضه نرماب، تامین آب صنعت و.. از جمله اهداف ساخت سد نرماب است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در خصوص ساخت روستای جنگلده بالا بیان کرد: ساخت این سایت در 4 فاز در حال انجام است که فاز اول پیشرفت خوبی دارد و طبق قول بنیاد مسکن تا دهه فجر به اتمام می رسد. فاز دوم را اخیرا به بنیاد مسکن ابلاغ کردیم. طبق پیش بینی ما  ساخت فاز دوم تا آبگیری سد آماده شود. فاز سوم و چهارم هم انشالله تا تابستان ۱۴۰۰ به پایان برسد.

حسینی افزود: استملاک سه روستای باقی مانده، احداث تصفیه خانه و مخزن و انشعاباتی که باید برای آبرسانی به روستاها انجام شود از دیگر مولفه های سد وشبکه نرماب است که باید اجرایی شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان آب منطقه ای سد نرماب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت مرکز نجوم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجن ضروری است.

بیشتر بخوانید

آغاز فعالیت اولین آسمان نمای دیجیتال چهارمحال و بختیاری

کرمی فرماندار بروجن افزود: یک میلیارد ریال از محل اعتبار به غیر از اعتبارات تملک دارای سرمایه برای ساخت نخستین مرکز آسمان نمای دیجیتال در شهر بروجن اختصاص می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال