Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:55:17 GMT

تداوم همدلی در صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۶۰۷۲

تداوم همدلی در صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مهدی راشدی نوری در حاشیه نشست اصحاب رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا اظهار کرد: فضای مجازی باید با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا بیش از گذشته منعکس‌کننده رویدادها و رخدادهای ملی، مذهبی باشد.

وی با بیان اینکه نهاد امام‌جمعه باید آیینه انعکاس خواسته‌ها و مطالبات مردم به مسؤولان باشد، افزود: طبیعی است که رسانه‌ها در چهارچوب قوانین و ضوابط، مطالبه گرانِ باید انعکاس خواسته‌های اصلی و حقیقی مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه نهاد امام‌جمعه، ذاتاً نهادی فرهنگی و اجتماعی است که از سوی ولایت امر مسؤولیت گسترش فرهنگ دینی و انقلابی و ملی را در محدوده وظایف خودش بر عهده دارد، تصریح کرد: مدیریت و نظارت و تعامل با شورای فرهنگ عمومی، ستاد رسیدگی به امور مساجد، ستاد شئون فرهنگی، ستاد امربه‌معروف و نهی منکر، رسیدگی به امور حوزه‌های علمیه، هیئت‌های مذهبی و قرآنی، گروه‌های فرهنگی، مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مردمی با این نهاد مذهبی ملی است.

راشدی نوری با اشاره به تقویت فضای مجازی و انعکاس و نشر مطالب در تبلیغات و اطلاع‌رسانی مردم در مورد برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی بیان کرد: تبیین جلسه ستاد دهه بصیرت و میثاق با ولایت، به دلیل شرایط کرونایی باهمت رسانه‌ها در سایت‌های خبری و نشریات و خبرگزاری‌ها بیش از گذشته منعکس شود.

وی به اهمیت رسانه‌ای شدن مناسبت‌های مهمی که در دی‌ماه وجود دارد اشاره کرد و افزود: حضور اصحاب رسانه در جلسات ملی و مذهبی و محوریت قرار دادن این اخبار در رسانه‌ها در جهت تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارد، حماسه نهم دی و پیشگام بودن مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان صومعه‌سرا نشان از ولایتمداری و هوشیاری مردم صومعه‌سرا دارد.

امام‌جمعه شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار مقاومت و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای از اصحاب رسانه خواست در اهمیت دادن به انعکاس مناسبت‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی برای اطلاع‌رسانی و آگاهی سازی مردم توجه ویژه داشته باشند.

راشدی نوری با بیان اینکه از هفته آینده تا پایان سال در چهار مرحله بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود، گفت: تعداد ۶۰۰ بسته حمایتی با محوریت گروه‌های خودجوش مردمی بین اقشار آسیب‌دیده و کم‌درآمد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه هیئت همدلی امام جمعه شهرستان صومعه سرا راشدی نوری امام جمعه صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم