Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله پیش تولید تازه‌ترین پروژه موسیقایی همایون شجریان به آهنگسازی فردین خلعتبری آغاز شد.

به گزارش ایمنا، فصل جدید همکاری‌های فردین خلعتبری آهنگساز شناخته شده کشورمان با همایون شجریان با آغاز مرحله پیش تولید، وارد فاز تازه‌ای شد.

فردین خلعتبری با اعلام این خبر گفت: موضوع تولید این پروژه از سال گذشته بر اساس گفتگوها و همفکری‌های انجام شده با همایون شجریان برای ارائه یک اثر جدید و طبیعتاً با رویکرد متمایز مطرح و هم اکنون نیز در دست پیش تولید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مهم‌ترین وجه تمایز این اثر بخش بین‌المللی آن خواهد بود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم در مرداد ماه ۱۴۰۰ منتشر شود.

این آهنگساز همچنین گفت: یک مجموعه از بخش خصوصی نیز در استمرار برنامه‌های حمایتی خود از حوزه موسیقی و آثار فاخر فرهنگی به عنوان اسپانسر در پروژه حضور دارد.

فردین خلعتبری و همایون شجریان که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را در قالب آلبوم منتشر کرده‌اند، آبان ماه سال ۱۳۹۸ بود که آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» را بر اساس اشعار زنده یاد افشین یداللهی را به خوانندگی همایون شجریان تولید کردند.

بر اساس این گزارش طی روزهای آینده جزییات بیشتری در حوزه مدیریت هنری پروژه، عنوان اثر و معرفی دیگر عوامل اجرایی آن منتشر خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 463420

منبع: ایمنا

کلیدواژه: همایون شجریان آثار همایون شجریان آلبوم جدید همایون شجریان فردین خلعتبری موسیقی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فردین خلعتبری همایون شجریان پیش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید عسل دارد.

نوبخت اژدری ۱۱ اردیبهشت در جلسه منتخبین جدید هیات مدیره تعاونی زنبورداری گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید دارد.

اژدری با بیان اینکه در سال گذشته ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل از زنبورستانهای استان برداشت شده است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات گردآوری شده، در استان اردبیل بیش از ۵۰۲ هزار و ۹۶۹ کلنی زنبور عسل مدرن با میانگین تولید ۱۴.۷ کیلوگرم عسل و میانگین تولید در کلنی های سنتی ۶.۷ کیلوگرم عسل می باشد.

این مقام مسئول افزود: تعداد کل زنبورستان‌های این استان را بر اساس اطلاعات آماری انجام شده ۳ هزار و ۷۱۴ زنبورستان شمارش شده و افراد شاغل در این زنبورستان‌ها ۶ هزار و ۲۴۳ نفر بر اساس تعداد کلنی می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل قطب کشاورزی است و ۳۵ درصد اشتغال به این بخش مربوط می شود و بیانگر این است که یک سوم اشتغال وابسته به بخش کشاورزی است اما متأسفانه فرهنگ تعاون در این استان زرخیز جای خود را باز نکرده است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار