Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@16:52:55 GMT

مشکل مدافع بایرن مونیخ برای انتقال به مادرید

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۶۲۸۶

مشکل مدافع بایرن مونیخ برای انتقال به مادرید

به گزارش خبرگزاری فارس، با عدم تمایل باشگاه بایرن برای حفظ «داوید آلابا» به نظر می رسد مدافع 28 ساله آینده خود را در تیمی دیگر می بیند.

بعد از آنکه هفته ها قبل رئیس باشگاه بایرن اعلام کرد مونیخی ها به مذاکره برای تمدید قرارداد  این بازیکن ادامه نخواهند داد و ادامه همکاری منتفی است، رسانه ها شانس زیادی برای حضور وی در تیم های بزرگ دیگر قاره سبز نظیر رئال مادرید قائل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون به نظر می آید همان مشکلی که در مذاکراتش با بایرن برای تمدید قرارداد پیش آمد، برای انتقالش به تیمی مثل رئال مادرید وجود داشته باشد.

روزنامه آبندسایتونگ، چاپ مونیخ براساس اطلاعاتی که آس منتشر کرده، نوشت آلابا اساسا خواستار دریافت دستمزدی بالاست که همین امر برای باشگاه رئال مادرید مشکل زیادی ایجاد می کند.

البته کهکشانی ها به فکر انتخاب گزینه ای مناسب برای جانشینی سرخیو راموس، کاپیتان 34 ساله خود هستند و آلابا را هم برای این منظور در نظر گرفتند.

اما ستاره اتریشی هر چند قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و بازیکن آزاد خواهد بود، اما درخواست دستمزد 12 میلیون یورویی اش در سال از تیم اسپانیایی مشکل ساز خواهد شد.

در شرایط حاضر تیم های دیگری همچون منچسترسیتی، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و بارسلونا به همکاری با آلابا علاقمند هستند.

در فصل جاری این بازیکن در 18 بازی برای باوارایی ها حضور داشته که یک گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید مادرید تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال و بایرن در پی رستگاری در «برنابئو»/ چه کسی به زنبورها می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین و آخرین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف فینالیست‌های این مسابقات مشخص شود.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی بایرن مونیخ در آلمان برگزار شده بود با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرد و مادریدی‌ها امیدوارند بتوانند با بهره گیری از امتیاز میزبانی، برابر حریف خود به برتری برسند.

این دو تیم تا به حال در ۲۷ مسابقه به مصاف هم رفته‌اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۴ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. بایرن مونیخ ۴۳ گل و رئال مادرید ۴۱ گل به ثمر رسانده است. در این بین رونالدوی پرتغالی با ۹ گل زده بهترین گل‌زن مادریدی‌ها است و جیوانی البر برزیلی هم با ۴ گل زده، این عنوان را در بین باواریایی‌ها به خودش اختصاص داده است.

هری کین در این فصل یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا بوده است و در ۴۴ بازی در تمامی رقابت‌ها ۴۴ گل به ثمر رسانده است و به دنبال این است که آقای گلی لیگ قهرمانان اروپا را نیز در کنار آقای گلی بوندسلیگا به دست بیاورد.

در هفته جاری رئال مادرید با هدایت کارلو انچلوتی به قهرمانی در لالیگا رسید. این سی و ششمین قهرمانی رئال در تاریخ لالیگا محسوب می‌شود که با شکست بارسلونا برابر ژیرونا قطعی شد. حالا کهکشانی‌ها می‌توانند با صعود به دیدار نهایی، هفته رویایی داشته باشند.

اما بایرنی‌ها که در بوندسلیگا در رقابت با شاگردان ژابی آلونسو در بایرلورکوزن رقابت را واگذار کردند و عنوان قهرمانی را به لورکوزن سپردند امیدوارند با پیروزی در این دیدار راهی دیدار نهایی شوند و ناکامی‌های خود را در لیگ آلمان جبران نمایند.

قضاوت این مسابقه به شیمون مارچینیاک از لهستان سپرده شد. دو هموطن مارچینیاک یعینی توماش لیستکیویش و آدام کوپسیک هم او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. توماش کِویاتکوفسکی از لهستان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این بازی انتخاب شده است.

ترکیب احتمالی رئال مادرید: لونین، کارواخال، رودیگر، ناچو، مندی، والورده، شوامنی، تونی کروس، جود بلینگام، رودریگو و وینیسیوس جونیور

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ: نویر، کیمیش، اریک دیر، ماتیاس دلیخت، مزراوی، گورتسکا، لایمر، لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنابری و هری کین

شب گذشته دورتموند موفق شد با یک گل از سد پاری سن ژرمن عبور کند تا در مجموع با برتری ۲ بر صفر راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و باید منتظر ماند و دید آیا شاهد یک فینال تمام آلمانی خواهیم بود یا اینکه زنبورها باید به مصاف کهکشانی‌ها بروند.

کد خبر 6100008

دیگر خبرها

  • رود فن نیستلروی: بر تن کردن پیراهن رئال مادرید، مانند پوشیدن لباس سوپرمن است
  • برنابئو غرش خواهد کرد؛ تیزر باشگاه رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • سوال جالب از ام باپه؛ بایرن مونیخ یا رئال مادرید؟ / فیلم
  • رئال و بایرن در پی رستگاری در «برنابئو»/ چه کسی به زنبورها می‌رسد
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!