Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر همایش ملی مکران­ شناسی گفت: اولین همایش ملی مکران شناسی ۷دیماه سال جاری در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار می شود.

عبداله صفرزائی افزود: مکران قدیم و بلوچستان امروزی به پهنه سرزمینی وسیعی از جنوب شرق فلات ایران اطلاق می­ شود. این سرزمین علی­رغم داشتن موقعیت­ های استراتژیک، جغرافیایی، ارتباطی، اقتصادی و توانمندی­ های انسانی، فرهنگی و غیره، کمتر مورد توجه محققان و پژوهشگران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، گروه تاریخ و مردم­شناسی دانشگاه ولایت ایرانشهر در راستای رسالت علمی و پژوهشی خویش، برگزاری اولین همایش ملی مکران­شناسی را دردستور کار خود قرار داد.

وی بیان کرد: برنامه­ ریزی­ های مقدماتی این همایش از دو سال پیش آغاز شد و دبیرخانه همایش قصد داشت ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۸ اقدام به برگزاری همایش نماید، اما به علت شیوع بیماری کویید ۱۹ به تعویق افتاد که با توجه به تداوم بیماری کویید ۱۹ همایش به صورت مجازی روز ۷ دیماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دبیر همایش ملی مکران­ شناسی با بیان اینکه همایش ملی مکران­ در موضوعات جغرافیایی، تاریخی، باستان­شناسی، جامعه، فرهنگ، ادبیات، هنر، محیط زیست، انرژی، گردشگری و توسعه می باشد افزود: بیش از ۱۳۰ چکیده و حدود ۱۰۰ مقاله دریافت شده است که کار چاپ و انتشار چکیده ­ها و مقالات تایید شده توسط کمیته علمی و داوران همایش، در حال انجام است.

صفرزایی بیان کرد: مراسم افتتاحیه همایش ۸ تا ۱۰ صبح با رعایت فاصله ­گذاری اجتماعی و شیوه­ نامه­ های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ولایت برگزار خواهد شد. ارائه مقالات در سه نوبت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ همان روز در شش نشست به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه ولایت ايرانشهر سيستان و بلوچستان استانی علمی و آموزشی همایش ملی مکران دانشگاه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم