Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی، مسئول تکلیف گراست و در کنار مردم و برای مردم است، گفت: استان ایلام با تقدیم ۳ هزار شهید کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سردار «قاسم رضایی» صبح سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: ما امروز مدیون سکاندار نظام هستیم، شخصیتی بزرگ که با رهنمودها و موضع گیری های عالمانه به ما عزت داده و در دنیا ما را سرافراز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز در دنیا، رهبری همچون مقام عظمای ولایت برای کشورها یک حسرت است، گفت: استان ایلام استانی مرزی و سابقه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه دارد و تقدیم ۱۲ هزار جانباز و سه هزار شهید نمونه بارز این وفاداری به انقلاب است.

 

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استان ایلام کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب اسلامی دارد، گفت: باید فراموش نکنیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم و همین ایلامی که زیر بمباران بود و مهرانی که در زمان دفاع مقدس دست به دست می‌شد با مقاومت مردم استان، یک وجب از این خاک توسط دشمن به یغما نرفت.

 

وی با بیان اینکه مرزبانی یکی از خصوصیات بارز استان ایلام است، ابراز کرد: نیروی انتظامی، مسئول تکلیف گراست و در کنار مردم و برای مردم است، مردم نیز به این سازمان اعتماد کامل دارند.

 

سردار رضایی عنوان کرد: لباس نیروی انتظامی لباس عبادت و قداست است و باید امروز به عنوان سرباز و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی بر خود ببالیم.

 

جانشین نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: کمبود مقدورات، هیچ تاثیری بر کار نیروی انتظامی نداشته و در این بین بیشترین نقش را خانواده کارکنان دارند و ما مدیون خانواده عزیزان تلاش گر در ناجا هستیم.

 

در پایان این مراسم با تقدیر از سردار «نورعلی یاری» فرمانده سابق انتظامی استان ایلام، سرهنگ «دلاور القاصی مهر» به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار قاسم رضایی جانشین ناجا ناجا نیروی انتظامی انقلاب اسلامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب

مرکز پژوهش‌های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سال‌های پس از انقلاب تا سال ۱۴۰۰ و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه‌های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصل‌ها و هدفگذاری‌هایی به طور معمول انجام می‌شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه‌های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه‌های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب