Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@07:48:07 GMT

تراکتوری‌ها و فولادی‌ها نقره داغ شدند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۶۶۶۹

تراکتوری‌ها و فولادی‌ها نقره داغ شدند

کمیته انضباطی رای دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش شریان نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم تراکتور را به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری ۱۰۰ میلیون ریال جریمه کرده است.

 

علیرضا مرادی، مربی تیم تراکتور به دلیل رفتار غیر ورزشی با مربی تیم مقابل به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا رجبی، مربی تیم فولاد خوزستان به خاطر رفتار غیر ورزشی با مربی تیم مقابل محکوم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی شده است.

کلیه آرای فوق قطعی است.

منبع: شریان

کلیدواژه: مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد