Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آمریکا در حال بررسی طرحی است که بر اساس آن همه مسافرانی که از انگلیس قصد ورود به خاک ایالات متحده را دارند، باید تست ویروس کرونای آنها منفی اعلام شده باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دولت آمریکا قصد دارد محدودیت های بیشتری را علیه ورود مسافران از انگلیس وضع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، دولت آمریکا در حال بررسی طرحی است که بر اساس آن همه مسافرانی که قصد ورود به خاک این کشور را از بریتانیا دارند، تا 72 ساعت پس از ترک بریتانیا تست ویروس کرونای آنها منفی باشد.

همه‌گیری ویروس کرونا احتمال مواجهه انگلیس با بحران غذایی را بالا برده استابعاد شیوع نسخه انگلیسی ویروس کرونا؛ آیا لندن پنهانکاری کرد؟

 

اقدام جدید دولت آمریکا پس از آن است که تعداد زیادی از کشورها مرزهای خود را به روی بریتانیا بسته‌اند.

مقامات بهداشتی انگلیس گفته‌اند که نمونه جهش یافته ویروس کرونا در این کشور کشف شده است که میزان سرایت این نوع تا 70 درصد بیشتر است.

محدودیت‌های ورود به انگلیس عمدتاً توسط کشورهای اروپایی اعمال شده است. مقامات اتریش، بلژیک، بلغارستان، آلمان، دانمارک، ایرلند، ایتالیا، هلند، فنلاند، فرانسه و جمهوری چک تصمیم گرفته‌اند پروازهای خود را با انگلیس به طور موقت متوقف کنند.

اکنون آمریکا نیز قصد دارد مسافرانی را که از بریتانیا قصد ورود به ایالات متحده دارند ملزم کند تا 72 ساعت قبل از ورود به خاک این کشور نتیجه تست کرونای آنها منفی باشد.

مقام های بهداشت و درمان آمریکا اعلام کرده اند که تیم ویژه کاخ سفید برای مقابله با ویروس کرونا با این اقدام موافقت کرده ولی کاخ سفید هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.

پرتغال فقط به شهروندان خود اجازه ورود به کشور از انگلستان را داد. سوئد قصد دارد رسماً به لیست کشورهایی که ورود به انگلیس را در 21 دسامبر (دوشنبه اول دی) ممنوع کرده‌اند، اضافه شود. اسپانیا همچنین قصد دارد درصورتی که اقدامات مشابه در سطح کل اتحادیه اروپا انجام نشود، پروازها را به حالت تعلیق درآورد.

اقدامات مشابهی در سایر نقاط جهان نیز انجام شده است. کانادا پروازهای خود به انگلیس را به مدت 72 ساعت متوقف کرده است. اسرائیل ورود به کشور از انگلیس را برای همه به جز ساکنان خود ممنوع کرده است. ترکیه پروازهای خود را با انگلیس، دانمارک، هلند و آفریقای جنوبی متوقف کرده است، جایی که جهش جدید ویروس کرونا نیز پیدا شده است. مقامات کلمبیا، السالوادور، شیلی، آرژانتین و مراکش نیز پروازها به انگلیس را قطع کرده‌اند. عربستان سعودی مرزهای خود را به طور کامل بست و پروازها را به مدت یک هفته متوقف کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه

پس از اینکه آمریکا اعلام کرد هیچ یک از نیروهای زمینی خود را به غزه اعزام نخواهد کرد، رسانه انگلیس تلگراف نوشت احتمالا نیروهای انگلیسی جهت آنچه «کمک‌رسانی در ارسال محموله‌های بشردوستانه به غزه» خوانده شده، در این باریکه مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک مقام ارشد نظامی آمریکا روز جمعه مدعی شد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ساخت اسکله موقت در نوار ساحلی غزه را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی به این باریکه آغاز کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم به نقل از این مقام ارشد نظامی گزارش کرد که ظاهرا ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا از اوایل ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

ایالات متحده پیشتر گفته بود که یک «طرف سوم»، مسئول رانندگی کامیون‌ها در امتداد یک مسیر به سمت ساحل خواهد بود؛ مسئولیتی که طبق آنچه تلویزیون بی‌بی‌سی گزارش کرده است، می‌تواند توسط نیروهای انگلیسی ایفا شود.

البته بی‌بی‌سی گزارش داد که هنوز هیچ تصمیمی توسط دولت انگیس رسما اعلام نشده و «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس هم آن را هنوز مطرح نکرده است.

«گرانت شاپس» وزیر دفاع انگلیس گفت: «بسیار حیاتی است که مسیرهای بیشتری را برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه حیاتی به مردم غزه ایجاد کنیم و بریتانیا هم نقش پیشرویی را در ارائه کمک‌ها ایفا می‌کند.»

مقام آمریکایی مذکور گفته است: «حجم کمک‌های بشردوستانه‌ برای غزه از مسیر دریایی حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند