Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی روز سه شنبه در نشست کمیسیون فرهنگی شورای فرهنگ عمومی دزفول در دفتر نهاد امامت جمعه این شهر افزود: سردار سلیمانی جایگاه ویژه‌ای در بین ملت ایران و امت اسلام دارد.

امام جمعه دزفول با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهارداشت: آیین بزرگداشت این حماسه یک برنامه کلیدی است که باید انعکاس خوبی در سطح جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمنان همواره با نفوذی‌های خود برای ضربه زدن به نظام برنامه ریزی می‌کنند، افزود: اخیرا شیخی با مفتی وهابی هم صدا ‌شده و علاوه بر استفاده عنوان شهید برای روح اله زم، صدام حسین و ریگی به ساحت مقدس ولایت و حاج قاسم سلیمانی جسارت کرده است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی در کتب درسی گفت: لازم است نامه‌ای از سوی امام جمعه، نماینده و فرماندار دزفول برای گنجاندن مباحث مرتبط با حاج قاسم سلیمانی در کتاب‌های درسی به وزیر آموزش و پرورش ارسال شود.

وی خواستار برنامه ریزی برای گرامیداشت ایام فاطمیه، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، حماسه ۹ دی و مراسم چهلم شهید فخری زاده دانشمند صنعت دفاعی و هسته‌ای ایران شد و افزود: برگزاری این مراسم هجمه‌ای فرهنگی علیه دشمن است.

امام جمعه دزفول با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ای در فضای مجازی و رادیو دزفول در زمینه حماسه ۹ دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: درصورت صدور مجوز ستاد کرونا می‌توان تجمع ۹ دی را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در آستان متبرک سبزقبا(ع) دزفول برگزار کرد.
وی افزود: می‌توان مراسم ایام فاطمیه را در چند نقطه شهر دزفول به صورت تجمیعی توسط هیات‌های عزاداری دزفول برگزار کرد.

 مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول نیز در این نشست گفت: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پنجشنبه ۱۱ دی ماه با سخنرانی دکتر سنگری و مداحی غیاثی برگزار می‌شود.

سید عزیزالله پژوهیده با بیان اینکه این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: لازم است به منظور تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی ویژه مسوولان برگزار شود.

مدیر موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیز با بیان اینکه مکتب حاج قاسم باید علاوه بر دزفول در شهرهای اقماری نیز به خوبی تبیین شود، اظهارداشت: برگزاری مراسمی ویژه بانوان فرهیخته شهرستان دزفول نیز مثمرثمر خواهد بود.
بهزاد جولایی با پیشنهاد گنجاندن مکتب حاج قاسم در کتب درسی افزود: با توجه به شیوع کرونا باید فعالیت بیشتری در فضای مجازی و رسانه‌ها صورت گیرد.

غلامرضا زادمهر مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول نیز در این نشست با بیان اینکه وضعیت این شهرستان از نظر کرونا زرد است، گفت: لازم است شرکت کنندگان در تجمع‌ها فاصله گذاری اجتماعی یک و نیم تا ۲ متر را رعایت کنند.

وی تهویه سالن برگزاری مراسم، استفاده ماسک توسط تمام افراد، شست و شوی دست‌ها و استفاده از یک چهارم ظرفیت فضای بسته مراسم را ضروری خواند و افزود: اگر این موارد رعایت شوند، مشکلی برای برگزاری تجمع و مراسم وجود ندارد.

فضاسازی شهری برای گرامیداشت سالروز شهادت حاح قاسم سلیمانی،  نمایش خیابانی چهار شب توسط ۲ گروه به منظور گرامیداشت حماسه ۹ دی، توجه به محرومان و دعوت از پزشکان جهادی برای رایگان یا نیم بها کردن ویزیت از دیگر پیشنهادهای اعضای کمیسیون فرهنگی شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول بودند. 

در انتهای این نشست نیز درجه سرهنگ تمامی علی حسین محرابی‌نژاد جانشین فرماندهی انتظامی دزفول در حضور امام جمعه، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول و دیگر مسوولان به وی اعطا شد.

برچسب‌ها دزفول خوزستان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول خوزستان قاسم سلیمانی دزفول خوزستان قاسم سلیمانی اخبار کنکور حاج قاسم سلیمانی شهرستان دزفول سالروز شهادت حماسه ۹ دی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است