Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامرضا محمدی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: اردوی تیم ملی بعد از پایان لیگ برتر از دوم دی ماه آغاز می‌شود و کار تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به صورت رسمی در کنار هم شروع می‌شود و زمان کمی هم داریم و البته در اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه پیکارهای قهرمانی آسیا در قزاقستان را پیش‌رو داریم و و اوایل فروردین ماه هم باید در رقابت‌های گزینشی المپیک در سطح قاره آسیا که در چین برگزار می‌شود باید شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه سهمیه فرنگی و سه سهمیه آزاد باقی‌مانده که امیدوارم در چین کار کسب این سهمیه‌ها  یکسره شود.

وی در پاسخ به این سئوال که در چین برای کسب سهمیه المپیک کار سخت است یا آسان، خاطر نشان کرد: به هر حال کسب سهمیه، سختی‌های خودش را دارد و به خصوص در وزن‌های ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم و با این شناخت برای رقابت‌های کسب سهمیه می‌رویم و با توجه به محدودیت زمان، این امر کارمان را سخت می‌کند چرا که زمان را از دست دادیم و اگر قرار بود که برنامه‌های فنی و تکنیکی را در اردوها ارایه دهیم باید زمان بیشتری داشته باشیم که این زمان را اکنون از دست داده‌ایم.

دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان ادامه داد: با وجود این من و «محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همه وجودمان را می‌گذاریم که در ابتدا سهمیه‌های کشتی در المپیک را به طور کامل به دست آوریم و بعد از آن مهیای حضوری قدرتمند در بازی‌های المپیک توکیو شویم.

وی همچنین در خصوص محرومیت روسیه در بازی‌های المپیک توکیو نیز گفت: به هر حال تیم‌های قدرتمندی همچون روسیه، آمریکا و ایران در کشتی نباشند، مسابقات هیچ لذتی ندارد و امیدوارم که تیم روسیه و همه رقبا در المپیک حضور داشته باشد و مبارزه جانانه‌ای با آنها داشته باشیم  هر چند که کار در المپیک بسیار سخت است.

محمدی یادآور شد: البته هنوز نمی‌دانم که حضور نیافتن روسیه در بازی‌های المپیک قطعی شده یا خیر، اما اگر محروم شوند احتمال اینکه ورزشکاران این کشور زیر پرچم المپیک در توکیو حضور پیدا کنند، زیاد است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص عملکرد «رحمان عموزاد خلیلی» تنها نماینده کشتی آزاد ایران در جام جهانی انفرادی صربستان گفت: رحمان عملکردش خوب بود و اینکه یک نوجوان ۱۷ ساله در چنین میدانی با بزرگان کشتی آزاد دنیا در وزن ۵۷ کیلوگرم سرشاخ شد و عرض اندام کرد خوب است. رحمان از آن استعدادهایی است که تا سال‌ها می‌تواند افتخارآفرینی کند و هر چند در کنار او «رضا اطری»، «علیرضا سرلک» و چند جوان دیگر را نیز داریم که این رقابت‌ها می‌تواند به کشتی ما کمک کند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ قزاقستان در وزن‌های ۵۷ کیلوگرم توسط «رضا اطری»، ۸۶ کیلوگرم توسط «حسن یزدانی» و ۱۲۵ کیلوگرم توسط «یدالله محبی» صاحب سهمیه المپیک شده است و باید در رقابت‌های گزینشی برای کسب سهمیه اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم شرکت کند.

برچسب‌ها غلامرضا محمدی المپیک توکیو محمد بنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامرضا محمدی المپیک توکیو محمد بنا غلامرضا محمدی المپیک توکیو محمد بنا اخبار کنکور ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی کسب سهمیه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم ملی آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس ۲۰۲۴ روزهای ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود. محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در این اردو حضور ندارد.

تیم ملی کشتی فرنگی با ترکیب کامل و با ۶ سهمیه راهی المپیک پاریس خواهد شد.

اسامی نفرات دعوت شده که می باید، به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز و محمد حسیوندپناهی

۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده‌بزرگی، مهدی محسن‌نژاد و پویا ناصرپور

۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی و محمدمهدی کشتکار

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی، سعید اسماعیلی و حجت رضایی

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی و علی دارابی

۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد، غلامرضا فرخی و محمدرضا مختاری

۸۲ کیلوگرم: اشکان سعادتی‌فر و شاهین بداغی

۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی، ناصرعلیزاده، محمدحسین محمودی و بهروز هدایت

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی، شایان حبیب زارع و حسین بالی

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده، فردین هدایتی، محمد سروش رنجبر و مهرداد کلیوند

کادر فنی: حسن رنگرز (سرمربی)، حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده (مربیان).

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • المپیک شگفتی‌ها
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد