Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد کرونای گیلان، شهرستان های رضوانشهر، صومه سرا، فومن، شفت، املش و سیاهکل را دارای وضعیت زرد دانست و اظهار کرد: ۱۰ شهرستان نارنجی داریم.

محمود قاسم نژاد، با اشاره به خارج شدن استان گیلان از وضعیت قرمز کرونایی، اظهار کرد: در سایه تعامل و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و اصناف و اقشار از وضعیت قرمز خارج شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، همچنان وضعیت نارنجی و زرد در سراسر استان وجود دارد، تصریح کرد: خارج شدن از وضعیت قرمز به معنی اجرا نکردن محدودیت های تردد در شهرهای نارنجی و زرد نیست.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان تصریح کرد: تردد با وسائل نقلیه شخصی از وضعیت زرد به نارنجی و برعکس ممنوع است؛ البته خودروهای دارای مجوز از فرمانداری امکان تردد دارند.

قاسم نژاد، با اشاره به فعال بودن تاکسی، اتوبوس و خطوط سواری بین شهری، خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمات رسان در شهرهای نارنجی با دوسوم کارکنان و دستگاه های غیر ضروری با ۵۰ درصد کارکنان فعال هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان دستگاه های خدمات رسان در شهرهای زرد صد درصد ظرفیت حضور دارند، گفت: دستگاه های غیر ضروری در شهرهای زرد نیز با دوسوم کارکنان فعال خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در گفت وگو با خبر شبکه باران شهرستان های رضوانشهر، صومه سرا، فومن، شفت، املش و سیاهکل را دارای وضعیت زرد دانست و اظهار کرد: ۱۰ شهرستان نارنجی داریم.

قاسم نژاد همچنین متذکر شد: در شهرهای زرد گروه های شغلی یک، دو و سه و در شهرهای نارنجی گروه های شغلی یک و دو فعال خواهند بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه خرمشهر ۱۱۸ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

همچنین در این مدت هوای اهواز، مسجدسلیمان و ماهشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هندیجان در وضعیت «پاک» بوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است. 

 

 

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر