Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:20:20 GMT

بیمه تاکسیرانان پایتخت کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۷۳۱۱

بیمه تاکسیرانان پایتخت کلید خورد

به گزارش ایرنا از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، محمد روشنی روز سه شنبه خصوص بیمه تاکسیران های شهر تهران به بیمه نشدن حدود ۱۵ هزار تاکسیران تاکنون اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف ما ارتقای معیشت تاکسیران ها است و امیدواریم باهماهنگی و همکاری های خوب بین بخشی بعمل آمده تاپایان برنامه موفق عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی رایزنی های انجام شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مساعدت این عزیزان قرار است تا پایان دی ماه جاری ۲ تا ۳ هزار تاکسیران در مرحله اول بیمه شوند و سایر تاکسیران ها در مراحل بعدی بیمه خواهند شد.

روشنی به نامه نگاری های صورت گرفته از سوی مسوولان برای اجرای بیمه تاکسیران های اشاره کرد و گفت: هزینه بیمه تاکسیران ها از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.

به گفته وی، مسوولان هدفمندی با این موضوع موافقت کرده اند و قرار است که وزارت کشور اسامی تاکسیران ها را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در مرحله اول مشمولان این اقدام، جایگزین تاکسیرانانی می شوند که از مجموعه تاکسیرانی بازنشسته یا منفک شده اند و بعد از آن به ترتیب تا پایان سال همه تاکسیرانان بیمه خواهند شد.

وی یادآور شد: جزییات این اقدام متعاقبا از طریق پیامک به اطلاع تاکسیرانان رسانده می شود و نیازی به مراجعه حضوری یا پیگیری ازسمت آنها در حال حاضر نیست.

روشنی با اشاره به بیماری کرونا در کشور و همچنین کاهش درآمد تاکسیران ها تاکید کرد: تمامی توان خود را در جهت ارتقای معیشت تاکسیران ها به کار خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، روزانه حدود ۸۰ هزار تاکسی در پایتخت فعالیت دارد که بر اساس آمارها روزانه حدود ۲ میلیون نفر در تهران و ۹ میلیون نفر در کلان‌شهرها از تاکسی برای جابجایی درون‌شهری خود استفاده می‌کنند.

نخستین اتومبیل کرایه در تهران که بعدها نام تاکسی روی آن نهاده شد، طی سال ۱۳۰۶ آغاز به کار کرد؛ آن زمان تعداد مسافران تاکسی مانند جمعیت شهر اندک بود اما کسی گمان نمی‌کرد رشد روزافزون شهر و جمعیت، وضعیت تاکسی‌های پایتخت را به گونه‌ای تبدیل کند که روزانه بیش از چهار میلیون سفر با آن انجام شود و ۲۲ درصد سهم ترددهای روزانه شهروندان را به خود اختصاص دهد.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اخبار کنکور بیمه تاکسیران تاکسیران ها شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6097759

دیگر خبرها

  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است