Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:43:45 GMT

برگزاری مسابقه فرهنگی زندگی حضرت زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۷۳۴۸

برگزاری مسابقه فرهنگی زندگی حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری مهر، وبلاگ الکفیل متعلق به موسسه مطالعات حوزوی تراث الانبیاء (ع) یک مسابقه فرهنگی درباره زندگی حضرت زهرا (س) و خطبه وی در مسجد النبی (ص) با نام «من نمیر علم البتول نغترف» را برگزار می کند.

شیخ حسین الترابی، مدیر این موسسه گفت: هدف از برگزاری این مسابقه کمک به رشد خلاقیت و غنی سازی ادبی و فنی و آگاهی نسبت به سیره زندگی حضرت زهرا (س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الترابی افزود: مقاله های ارسالی به این مسابقه با عنوان هایی همچون «نقش امامت در خطبه حضرت زهرا (ع)»، «حکم و علل شرعی در خطبه حضرت زهرا (ع)»، «قواعد در علم حدیث استفاده شده از خطبه حضرت زهرا (ع)»، «توحید در خطبه حضرت زهرا (ع)»، «نقش پیامبر اکرم (ص) در خطبه حضرت زهرا (ع)»، «تفسیر قرآن با قرآن در خطبه حضرت زهرا (ع)» و «نقش امیرالمومنین (ع) در تثبیت اسلام مطابق با مطالب خطبه حضرت زهرا (ع)» است.

وی درباره شرایط این مسابقه، گفت: مقاله باید به زبان عربی فصیح با رعایت قواعد زبان و املای عربی نوشته شود، مقاله باید در برنامه Word نوشته شود و تعداد کلمات مقاله نباید کمتر از ۱۵۰۰ کلمه و بیشتر از ۲۵۰۰ کلمه باشد.

الترابی گفت: آخرین زمان دریافت مقاله یکم جمادی الاخر ۱۴۴۲ هجری خواهد بود. شرکت کنندگان باید مقاله ها را به پست الکترونیکی alkafeelblog@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر 5102111

منبع: مهر

کلیدواژه: حضرت زهرا س مسابقه حضرت عباس ع حضرت زینب س سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا قرآن روز پرستار شبکه قرآن و معارف سیما رادیو معارف آیت الله واعظ زاده خراسانی مهدویت علما و روحانیون آیت الله رشاد حرم حضرت زینب چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مداحان خطبه حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان

در این همایش مولفان حوزه و دانشگاه بیش از ۱۶۰ مقاله علمی ارائه کردند که سه مقاله برتر شدند و ده مقاله نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در این همایش با بیان اینکه اسلام دینی زنده و پویا متناسب با شرایط متغیر زمان است گفت: اجتهاد حلال مشکلات است و ما راه دیگری نداریم.

دکتر علی محمدزنگانه استاندار نیز افزود: ایران پس از دفاع مقدس و به دنبال آن تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش نیازمند حضور موثر بانوان است و ما بیش از هر زمان دیگری به نقش بانوان نیازمندیم.

خانم موسوی استاد سطوح عالی حوزه‌های بانوان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در عصر جدید نقش زنان علاوه بر مسئولیت انسان پروری در بنیان خانواده در جامعه نیز پر رنگ‌تر از گذشته و درگیر با چالش‌های دنیای مدرن است گفت: ما در جبهه‌های دیگر بعد از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، اما در جبهه‌های فرهنگی کار موثری نکردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر