Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق کرمانشاه در حاشیه مراسم تقدیر از فعالان پویش هر هفته "الف. ب. ایران" که با حضور وزیر نیرو امروز (۲ دی)  به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد گفت:در هر نقطه‌ای از استان که سرمایه گذاران بخواهند، برای تامین آب و برق مورد نیاز آن‌ها آمادگی کامل داریم و امیدواریم این پایداری در شبکه آب و برق استان تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه زیربنای توسعه در هر کشور و استانی صنعت آب و برق آن است تصریح کرد: وزارت نیرو از سال گذشته پویش فراگیر "الف. ب. ایران" را در راستای توسعه صنعت آب و برق راه اندازی کرد که خوشبختانه صنعت آب و برق استان کرمانشاه در اجرای این پویش خوش درخشیدند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کرمانشاه با اشاره به سهم بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی استان کرمانشاه در اجرای پروژه‌های صنعت آب و برق در قالب پویش هرهفته "الف. ب. ایران" افزود:  استان کرمانشاه در این پویش جزو استان‌های پیش رو بوده و تا پایان سال هم چند پروژه دیگر را به بهره برداری می‌رساند که در تامین آب و برق استان نقش کلیدی دارند.

اسدی گفت: در استان کرمانشاه از ابتدای راه اندازی این پویش بیش از ۲۰ پروژه بزرگ و کوچک اجرایی شده که از پروژه‌های شاخص آن نیروگاه دالاهو با دو واحد ۳۰۰ مگاواتی، سدشرفشاه، تامین آب شرب پاوه، تامین آب بیش از ۱۰۰ روستا در شهر‌های ماهیدشت و کنگاور و توسعه صادرات برق است.

انتهای پیام/س 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین برق پروژه تولیدی استان کرمانشاه آب و برق استان صنعت آب و برق تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد