Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:42:01 GMT

هالند، آماده برای پیوستن به باشگاهی بزرگ

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۷۴۴۱

هالند، آماده برای پیوستن به باشگاهی بزرگ

لوتار ماتئوس می‌گوید ارلینگ هالند ماشین گلزنی دورتموند از همین حالا آماده ترک این تیم و پیوستن به باشگاهی بزرگ‌تر است.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند ستاره 20ساله بوروسیا دورتموند در یک سالی که از پیوستنش به این تیم آلمانی گذشته به ماشین گلزنی زردپوشان وستفالیا تبدیل شده و نرخ گلزنی اش بیشتر از یک گل در هر بازی بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی لوتار ماتئوس می‌گوید زمان جدا شدن هالند از دورتموند فرا رسیده و او از همین حالا آماده پیوستن به باشگاهی بزرگ‌تر است.

 

 

ماتئوس در این باره گفت: " حضور هالند نه تنها به نفع دورتموند بوده بلکه به نفع کل بوندس لیگا است. او در بیست سالگی یک ماشین گلزنی است. او به تیمش انرژی مثبت تزریق کرده و گل هم می‌زند. هیچکس نمی‌تواند جای او را در دورتموند بگیرد".

 

اسطوره فوتبال آلمان در گفتگو با وبسایت بوندس لیگا در این باره گفت: " ارلینگ هالند در دورتموند شرایطی مثل شرایط لواندوفسکی در بایرن مونیخ را دارد. او در پیشانی خط حمله نه تنها وظیفه گلزنی را به عهده دارد بلکه کل تیم را دنبال خودش می‌کشد. او در بیست سالگی به یک رهبر تبدیل شده است. ولی از همین حالا می‌توان منتظر جدا شدن او از دورتموند شد و هالند به نظر من خودش را برای پیوستن به باشگاهی بزرگ‌تر آماده کرده است".

 

 

بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند ارلینگ هالند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از روی کار آمدن مالک جدید در باشگاه استقلال و واگذاری سهام آبی ها به صنایع پتروشیمی خلیج فارس، صحبت هایی درخصوص تغییر نام آبی ها مطرح شد و اینکه پسوند خلیج فارس به انتهای نام استقلال اضافه شود.

حالا و در حاشیه جلسه هیأت دولت، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران به سوالی درخصوص تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد که همه چیز باید از طریق مراحل قانونی طی شود.

کیومرث هاشمی در در پاسخ به سؤالی در باره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

هاشمی در پایان توضیح داد: خواهش می‌کنیم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ چه کوچک اگر قرار است تغییر نام بدهند، حتما این مسیر قانونی را طی کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)