Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا معاون تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این خصوص به ایرنا گفت: این واحد با همکاری مرکز رشد فناوری سلامت علوم پزشکی برای تولید و تکثیر نوع خاصی از موش های آزمایشگاهی راه اندازی شده است و قابلیت تامین تبدیل به قطب غرب کشور را دارد.

ابراهیم فلاحی افزود: برای علوم حیوانات آزمایشگاهی در سال حدود ۱۰۰ هزار عدد موش اس پی اف (گونه خاصی از موش آزمایشگاهی) نیاز داریم که واحد لرستان در صورت تداوم حمایت های مالی می تواند سالانه  ۱۰ تا ۲۰ درصد نیاز کشور را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موش ها برای آزمایش های مختلف از جمله داروهای ضدسرطان استفاده می شوند گفت: برای راه اندازی این مرکز۵۰۰ میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان و ۳۰۰ میلیون تومان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تامین شده است.

بازدید از مراکز علمی و فناوری استان، افتتاح طرح لانه پرورش حیوانات آزمایشگاهی و همچنین بازدید از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان جزو برنامه های سفر ستاری به لرستان است.

معاون علمی رییس جمهوری بعدازظهر امروز در جلسه جمع بندی نتایج سفر در جمع مسوولان اجرایی و علمی استان سخنرانی خواهد داشت.

گفتنی است بنابر اعلام اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ، برنامه های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به دلیل شیوع کرونا، بدون حضور خبرنگاران انجام و اخبار سفر از طریق این اداره به رسانه ها منتقل می شود.

برچسب‌ها سورنا ستاری شرکت دانش بنیان دانشگاه های علوم پزشکی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سورنا ستاری شرکت دانش بنیان دانشگاه های علوم پزشکی لرستان سورنا ستاری شرکت دانش بنیان دانشگاه های علوم پزشکی لرستان اخبار کنکور علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز