Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@21:15:33 GMT

توقیف محموله قاچاق در نجف آباد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۷۶۷۰

توقیف محموله قاچاق در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از توقیف محموله خارجی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال طی بازرسی از یک دستگاه کامیونت در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ "محمدحسین باباکلانی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد حین گشت زنی در آزاد راه شهید "کاظمی" این شهرستان به یک دستگاه کامیونت حامل کالا مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را  متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدرک و مجوز قانونی برای حمل کالاهای گمرکی خود بود گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی مذکور 98 دستگاه ماینر،  110 دستگاه پاور و 70 کارتن انواع لوازم آشپزخانه،  لوازم الکترونیکی و لوازم خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه کارشناسان مربوطه  ارزش این محموله قاچاق را  30 میلیارد ریال ارزیابی کردند، گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان