Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در این رابطه افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار به مددجویان و فرزندان تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

یحیی صادقی گفت: تسهیل در همکاری آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد با کمیته امداد به‌منظور مهارت افزایی جامعه هدف و در اولویت قرار دادن اجرای آن دسته از دوره‌های مورد تقاضای کمیته امداد از جمله تعهدات این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فراهم‌سازی زمینه اجرای مشارکتی دوره‌ها توسط آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد کمیته امداد از طریق اعزام مربیان واجد شرایط آموزشگاه بر اساس توافقات و قرارداد بین، نیازسنجی آموزشی منطقه‌ای به تفکیک هر شهرستان و احصا نیازهای مهارتی واحدهای صنعتی و ارائه آموزش‌های مهارتی برای فرزندان تحت حمایت، نظارت بر امر آموزش در مراکز آموزشی تحت نظر اداره کل و آموزشگاه‌های آزاد و آموزش ضمن کار مددجویان مشغول به کار در خط تولید در حین انجام کار دیگر تعهدات اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در قالب این تفاهم‌نامه است.

صادقی اظهار داشت: انجام نیازسنجی آموزشی و شناسایی شایستگی‌های موردنیاز مددجویان، اعلام اولویت‌ها به سازمان به‌منظور تدوین و بازنگری استاندارد شغلی، پرداخت هزینه‌های قانونی در آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای آزاد، برگزاری دوره‌های خاص موردنیاز کمیته امداد در مراکز فوق پس از انعقاد قرارداد و حمایت تسهیلاتی و تجهیزاتی از مددجویان آموزش‌دیده در راستای ایجاد اشتغال ازجمله تعهدات کمیته امداد است.

 این تفاهم‌نامه به مدت سه سال منعقد شد.

برچسب‌ها کرمان ایرنا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا کرمان ایرنا اخبار کنکور تفاهم نامه فنی و حرفه ای کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند

احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد.

وی افزود چون اولا اصلا خطاب به رهبری نوشته نشده بود و با این عنوان از ما امضا نگرفتند. دوما قرار بود نامه تحویل برخی از مسئولین مربوطه مثل دکتر فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی و آقای مخبر شود‌. سوما قرار بود اصلا این نامه منتشر نشود‌. نکته بعد اینکه این نامه از سوی آقای جهرمی مدیرعامل بورس کالا به ما ارسال شد تا نامه را امضا کنیم.

وی ادامه داد خود ما در انجمن پتروشیمی که بزرگ‌ترین صادرکننده کشور هستیم و بیشترین ارز را وارد کشور می‌کنیم نزد آقای فرزین رفتیم و مسائل خودمان را مطرح کردیم و با نتیجه از جلسه خارج شدیم. هیچ مشکلی هم با سیاست ارزی بانک مرکزی نداریم و در هماهنگی کامل هستیم. 

این فعال اقتصادی اضافه کرد : درب اتاق آقای فرزین همیشه به روی ما صادرکنندگان باز است و همیشه وقت می‌دهند تا ما نظراتمان را با ایشان در میان بگذاریم. الان هم مشغول کار هستیم و ارز خودمان را به‌طور کامل وارد سامانه نیما می‌کنیم. بانک مرکزی پشتیبان تولید است و ما هم بنابر وظیفه در خدمت بانک مرکزی هستیم. برخی جوسازی‌ها نباید به اقتصاد کشور لطمه بزند‌ چون این خواسته دشمنان ماست.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد مشخص نیست چرا در این شرایط جنگ اقتصادی چنین نامه‌ تحریک‌آمیزی نوشتند و آن را به دور از مسائل اخلاقی و حرفه‌ای منتشر کردند. به عقیده من جریانی این نامه غیرقانونی را تنظیم و منتشر کرده‌اند که به تازگی موظف به تحویل ارز در سامانه نیما شده‌اند و از این موضوع شاکی هستند. ما سالیان طولانی است که این کار را انجام می‌دهیم و مشکلی هم نداریم.

وی ادامه داد اصلا بعید است برخی انجمن‌ها مثل صنعت کفش و نساجی که این نامه را مهر کرده‌اند ارز چندانی به نیما بیاورند که حالا نامه گلایه‌آمیز هم نوشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده