Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، علی ربیعی در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه برخی رسانه ها بیانات هفته گذشته رهبر انقلاب را به شکل تحریف آمیز منعکس کردند. رهبری چند ماه پیش تاکید کردند اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد . نظر حضرتعالی در این زمینه چیست؟ گفت: در هر شکل و از هر جهت تحریف بیانات ایشان قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا مقام معظم رهبری ضمن تاکید درست و استراتژیک مبنی بر اولویت خنثی سازی تحریم در ادامه نیز فرمودند: «البته نمی گویم دنبال رفع تحریم نباشیم؛ چرا واقعا اگر بتوانیم تحریم رفع کنیم یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم».

او افزود: دولت هم معتقد به خنثی سازی تحریم است. بدون تردید قوی ساختن اقتصاد و مقاوم سازی آن با نگاه به ظرفیت های قابل توجه در داخل و افزایش قدرت ملی دشمن را از تهاجم تحریم و امثال اینها مایوس می سازد. و اتفاقا شکستن تحریم با قدرت داخلی شکستن و به عقب راندن عزتمندانه تحریم است. در غیر این صورت ما عبور از تحریم ملتمسانه خواهیم داشت.

ربیعی گفت: اما به طور کلی تحریف، تهی کردن یک موضوع از محتوای اصلی و آدرس غلط دادن است. اما مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۰ مرداد ۹۹ به مناسبت عید سعید قربان نکاتی را فرمودند که بدون هیچ کاهش و تقطیعی عین جملات معظم له را قرائت می کنم: " اوضاع را بد جلوه میدهند، با صدها زبان، با صدها وسیله. اگر نقطه‌ی قوّتی در کشور باشد که مطلقاً انکار میکنند؛ یا به سکوت برگزار میکنند یا انکار میکنند. خب، کارهای خوبی در کشور دارد انجام میگیرد؛ مطلقاً [حتّی] یکی از اینها در تبلیغات خارجی دشمنان ما منعکس نیست. نقطه‌ی ضعفی اگر وجود داشته باشد، آن را ده‌برابر میکنند، گاهی صدبرابر میکنند که این نقطه‌ی ضعف را بزرگ کنند؛ برای چیست؟ برای این است که روحیه‌ی مردم تضعیف بشود؛ امید مردم، بخصوص امید جوانها؛ چون وقتی امیدوار باشند، تحرّک جوانها، تحرّک فوق‌العاده است، جوانها پیشتازند، پیش‌رانند؛ اگر چنانچه امید از آنها گرفته شد، متوقّف میشوند، مثل ماشینی که بنزینش تمام میشود، این جور [متوقّف] میشوند."

او ادامه داد: معتقدمم نشانه شناسی تحریف را باید این روزها بررسی کرد. باید مشخص شود چه کسانی امروز با «صدها زبان و صدها وسیله» اوضاع را بد جلوه می دهند؟ چه کسانی نقاط قوت را انکار می کنند؟ و چه کسانی امید را به مثابه بنزین حرکت جامعه و جوانان نادیده می گیرند؟

من فکر می کنم بیانات خود معظم له در پاسخ به این سوال کافی است. اما در سوالتان نظر من را جویا شدید پاسخ من همان است که روز شنبه در یادداشت راهبردهای خنثی سازی و رفع تحریم نوشته ام: «رهنمودهای رهبری همواره راهنمای عمل دولت بوده و هست و زمانی به بهترین وجه محقق می شود که همگان خود را مخاطب آن خوانده و بدون تفسیر به رای به همان صراحتی که هستند مبنای سیاست ورزی قرار گیرند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: علی ربیعی تحریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال وقوع گردباد شدید در حومه شهر «اوماها» در ایالت نبراسکای آمریکا، صدها ساختمان مسکونی و غیر مسکونی خسارت دیدند.

نبراسکا و آیوا دیروز چندین گردباد را تجربه کردند اما مخرب‌ترین طوفان در شهر ۴۸۵ هزار نفری اوماها در شمال غرب نبراسکا رخ داد. هنوز گزارشی درباره قربانیان احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که شهر میندِن در ایالت آیوا که در نزدیکی اوماها واقع شده نیز متحمل خسارت سنگینی شده است.

در نبراسکا فروریختن یک ساختمان صنعتی به مصدوم شدن شماری منجر شد. در زمان حادثه ۷۰ نفر در ساختمان بودند.

همچنین صدها خانه در اوماها خسارت دیده است و تیم‌ها آتش‌نشانی خانه به خانه در جستجوی افراد آسیب‌دیده یا قربانیان احتمالی هستند.

کد خبر 6089728

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد